Gubbkuksfunderingar.....

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Snart 69 år och har funderat under fm vad preferenserna är när det gäller kvinnans ålder och önskan att tillika knulla henne? (Avd gubbsjuka filosofiska funderingar)
Hur ser era preferenser ut?
 

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Snart 69 år och har funderat under fm vad preferenserna är när det gäller kvinnans ålder och önskan att tillika knulla henne? (Avd gubbsjuka filosofiska funderingar)
Hur ser era preferenser ut?
Jag svarar på mitt eget inlägg..
Mina funderingar landade i att +- 10 år är helt OK. Med jämnåriga blir man pinsamt påmind om det kroppsliga förfallet. När det gäller 70plussarna så inser man att det ännu finns krut i kroppen. Med 50plussarna så får man sola sig glansen av att vara mer erfaren...hehe.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker inte alls ålder har betydelse, mer personligheten.
Jag har vänner som är mellan 60-75, som är mer ungdomliga och pigga än en del 40-50 åringar.
Så är man bara lite på samma planhalva i livet, så man får något utbyte av varandra. Då kan man ha kul om den ena är 25 o den andre är 50, eller ena är 65 o den andre är 30.
I vårt land, läger vi stort focus på ålder, tyvärr.
 

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Klokt talat av en 30 åring? 30-åringar är helt OK. Men damer i 40-årsåldern går helt bort?, då jag har en dotter i det åldersspannet......
 

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Jag tycker inte alls ålder har betydelse, mer personligheten.
Jag har vänner som är mellan 60-75, som är mer ungdomliga och pigga än en del 40-50 åringar.
Så är man bara lite på samma planhalva i livet, så man får något utbyte av varandra. Då kan man ha kul om den ena är 25 o den andre är 50, eller ena är 65 o den andre är 30.
I vårt land, läger vi stort focus på ålder, tyvärr.
Har du knullat några av 65plussarna?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gillar äldre kvinnor 50+ det vet hur de skall göra det skönt för en man och själv njuta.
Det finns ju yngre kvinnor som också är bra på det men övning ger färdighet även när det gäller sex. Eftersom jag själv är 53år blir ingen yngre som jag skulle enligt åldern kunna vara far till.
 
Toppen