Gynekologen i Askim.....en inspiration.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Lite oklart hur jag kom att tänka på denna SvT-produktion från 2007. Men, förmodligen i samband med att jag kollade på snusk och fantiserade om andra killars kukar.

Gynekologen i Askim https://g.co/kgs/9kGd1YP

Huvudpersonen i serien kvalar in i vårt forum. Han funderar en del på andras kukar och detta framgår på minst två sätt i serien; a/ på kvällarna sitter han och klipper ut kukar ur porrtidningar och klistrar upp i stora kollage på kartongark, samt b/ under en läkarkonferans utomlands bestämmer han irl-möte med en utländsk kollega för lite seriösa kuklekar.
Han drabbas emellertid av dåligt samvete och en kväll precis efter att han och hustrun släckt lampan och skall somna, så erkänner han sin irl för hustrun.
Halvt på väg in i sömnen, kommenterar hon det överslätande och somnar sedan.
Själv ligger han klarvaken och funderar på vad hon egentligen sade......

Har sökt på SVT Play, men hittar inte den.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Lite oklart hur jag kom att tänka på denna SvT-produktion från 2007. Men, förmodligen i samband med att jag kollade på snusk och fantiserade om andra killars kukar.

Gynekologen i Askim https://g.co/kgs/9kGd1YP

Huvudpersonen i serien kvalar in i vårt forum. Han funderar en del på andras kukar och detta framgår på minst två sätt i serien; a/ på kvällarna sitter han och klipper ut kukar ur porrtidningar och klistrar upp i stora kollage på kartongark, samt b/ under en läkarkonferans utomlands bestämmer han irl-möte med en utländsk kollega för lite seriösa kuklekar.
Han drabbas emellertid av dåligt samvete och en kväll precis efter att han och hustrun släckt lampan och skall somna, så erkänner han sin irl för hustrun.
Halvt på väg in i sömnen, kommenterar hon det överslätande och somnar sedan.
Själv ligger han klarvaken och funderar på vad hon egentligen sade......

Har sökt på SVT Play, men hittar inte den.

Mycket bra serie


Nån äger rättigheterna så serien ligger inte kvar längre
 
Toppen