Häftig sexträff med min kk. Del 1 (bisex, gay)

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
En kille som jag brukar träffa ibland kom på besök en gång. Det hade gått en tid sedan den senaste träffen så vi var båda "angelägna" att kunna ses. Vi hade sparat oss och var sugna på att ha sex med varandra. Jag hade fixat till hemma, ansat mig med rakapparaten och sköljt mig invärtes. Dessutom hade jag vidgat mig för att enkelt kunna ta emot honom där bak med hjälp av mina leksaker och värmd olja. Jag hade haft halvstånd hela dagen och inte kunnat tänka på något annat än det kommande mötet. Jag hade bara t-shirt och jeans på mig.

När han knackat på och kommit in i huset så märkte jag att han var lika kåt på mig som jag var på honom. Jag kunde inte låta bli att märka bulan. Jag såg att han gillade min iakttagelse.

"Här finns ingen tid att förlora", tänkte jag och gick in i sovrummet och ställde mig vänd mot sängen och väntade in honom. Han följde efter mig och ställde sig bakom mig och tryckte sin kropp mot min rygg. Han började smeka mitt bröst där hittade mina bröstvårtor. Han lekte med dem allt ifrån mjukt fingrande till stadiga nyp som kändes genom hela min kropp. Hans händer letade sig under min t-shirt där hans varma händer smekte min hud. En hand letade sig ner mot skrevet. Där lade han sin hand på min bula som putade upp under jeansen. Han tryckte skönt på kukbulan medan han nafsade mig nafsade i halsen.

Min t-shirt åkte av och hans händer kunde fritt röra sig utmed min känsliga överkropp. Huden längtade efter hans smek och sände signaler som gjorde mig yr. Jag höll mina armbågar uppåt och mina händer smekte hans nacke och huvud. Inte bara för att röra vid honom utan för att han enkelt skulle komma åt vad han ville. Han pressade sitt kön mot min bak och jag kände hur hans stånd växte. Han knäppte upp mina jeans så jag drog av mig jeansen. Jag var nu helt näck med ett stånd som stod rätt ut. Hans kläder åkte också av snabbt och han omfamnade mig igen bakifrån.

Nu letade hans styva och varma kuk sig in mellan mina ben. Jag lirkade villigt in den så att den träffade min pung bakifrån, tog tag i hans skinkor och pressade hans underkropp mot min bak. Han hittade min kuk och grep tag om den. Vi stönade högt båda två. Vi blev allt kåtare. Det var skönt att känna hans stön bakom mig.

Jag vände mig mot honom vi omfamnades. Sakta gled jag neråt och läte munnen beröra hans hud. Mitt ansikte kom i höjd med hanns stora kuk. Jag stannade upp en stund och beundrade den. Som jag hade längtat efter detta. Jag slickade lätt runt ollonet och fuktade det runt om. Det gjorde att läpparna gled mjukt och lätt över ollonet. Min ena händ greppade om hans stora kuk och den andra smekte hans pung. Jag slukade så långt in jag kan ta emot den. Jag började jucka med huvudet men kände att han tog tag i min skalle och började munknulla mig. Han fick göra det. Det var underbart att känna hans starka åtrå.

Efter ett tag drog jag honom mot sängen. Jag ställde mig på knä och lade ansiktet mot sängen. Jag visade att han skulle ta mig. Han började fingra i mitt anus och jag förstod att han smörjde mig. In. Långt in. Hans finger träffade skönt i mig och hålet började vidga sig igen. Fingret försvann och jag kände att det var hans mjuka ollon som var i mynningen. Sakta pressade han sitt ollon in i öppningen. Jag gjorde som jag lärt mig: slappna av, andas ut, krysta lite och pressa knäna mot magen. När ollonet var inne så stannade han. Han väntade in att min kropp skulle vänja sig. Och när jag kände mig redo så pressade jag mig bakåt mot honom. Han svarade med att pressa emot och kom allt längre in. Jag stönade till när han stötte in de sista centimetrarna. Han var inne.

Jag njöt fullt ut. Jag hade längtat efter att bli tagen och nu hade jag en kraftig, styv och kåt lem i mig. Långt inne. "Jag blir äntligen knullad", tänkte jag. Det var långt från första gången. Men det var länge sen senast.

Han började stöta och jag hörde honom stöna. Han ökade tempot och stönade allt mer. Jag förstod att han hade det skönt i mitt trånga anus. Han stönade och mumlade osammanhängande om hur han gillade att knulla mig och att ha sin kuk så tätt omsluten som min kukovana stjärt.

Han tog en liten paus i stötandet, kanske för att inte komma för snabbt, och jag passade på att försiktigt dra mig ur positionen. Jag såg att jag hade gjort en bra förberedelse eftersom hans kuk såg ren och fin ut. Jag gned in lite mer glidmedel på hans stånd och lade mig på rygg framför honom. Jag särade på benen och drog upp knäna så att han kunde se mitt längtande hål och vilande kuk. Jag spände ögonen i honom och bad,

"Knulla mig. Såhär på rygg. Missionären. Som om jag vore en kvinna. ".

Han fick något vilt i blicken och trängde in i mig igen. Han kom åt något mycket känsligt i mig och allt blev dimmigt och snurrigt. Jag tror att jag stönade och flämtade. Jag vet inte för jag hade ingen kontroll på vilka ljud jag gjorde eftersom mina sinnen var fullt upptagna med att bli pulserande fylld av en hård kuk av en man som var kåt intill bristningsgränsen.

Mina knän var vikta över hans armar och han red mig i en position som påminde om armhävning. Han blev allt mer intensiv. Rummet var fyllt av våra stönanden och av smacket som hördes för varje gång han stötte in i mig.

Jag slog armarna om hans överkropp och drog honom ner mot mig. Han gick ner på armbågarna i sängen och jag kände hans tyngd över mig. Jag slog benen om hans underkropp och låste fast honom vid mig. Jag har känt hur kvinnor gjort så i samma läge och det kändes helt rätt för mig. Han vinklade om sitt pumpande så att mina pungkulor inte skulle krossas. Det innebar också att han började glida över min kropp. Jag kände att jag var på väg att komma av kroppskontakten.

Jag hörde att han också blev tänd av det. Han ökade takten till max och flämtade och gnydde. Just i det så sköljde orgasmen i mig. Den tog över min kropp och var starkare och mer uthållig en än vanlig runkorgasm. Han stötte några hårda gånger till och skrek "det går, det går".

Han tryckte sig långt in i mig och stannade där, stannade i hela kroppen, skakade lite och höll nästan andan. Min orgasm hade ebbat ut och den hade varit fantastisk. Och det kändes helt underbart att ha skänkt honom sådan njutning.

Jag slappnade av och lättade på greppet om honom. Han slappnade också av och blev ännu mer tung på mig. Vi låg kvar så en stund och jag kände att hans kuk började slakna i mig. Vi började skratta åt allt och han gled försiktigt ur mig och lade sig vid sidan av mig. Min sats hade smetat ut sig över min kropp och hans sats började rinna ur mig. Jag kände mig lite slynig, knullad, använd, generös och tacksam på samma gång.

Det här är att leva, tänkte jag. Att göra saker som kanske inte var tänkt från början. I högstadiet var "bög" ett skällsord. Men här och nu kände jag att ha sex med en man är bara fullständigt underbart.

Han drog lite lekfullt och försiktigt i min kladdiga och slaka kuk. Han fyllde sin hand med den och tittade på mig. Han sa,

"Du sög mig riktigt jätteskönt."
"Jag gillar verkligen att suga din härliga kuk" sa jag. "Bäst gillar jag när du kommer i min mun. Nu missade jag den chansen".
"Och jag fick aldrig chansen att suga din kuk" sa han. "Vad sägs, ska vi ta en dusch och kolla om vi får ny chans?"

Vi gick mot duschen.

(Fortsättning följer)
(Hoppas ni onanister gillar detta)
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Bra skrivet, fick mig att bli kåt av anal sex. Har aldrig gillat det och har själv ingen utdelning av det heller.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Så en författare, en publicist och en butikschef för en bokaffär.

Vad väntar vi på?
Ett manus. Jag har skrivit om mina erfarenheter, t ex tre olika händelser i Sexminnen-tråden (rummet?).

Fler erfarenheter. Har några varianter otestade

Och så behövs brainstorming om vilka minnen som är värda att skriva om. Det får ju vara lite variation i berättelserna. Inte bara killsex.

En titel som hugger tag.
 
Toppen