hämndknep

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Måste bara dela med mig av ett hämndknep jag läste om på ett diskussionsforum.....skulle vara kul att höra lite reaktioner på detta.....

själv tyckte jag det var fräckt ;)

---

Här kommer ett sexknep av den mindre roliga skolan för killen (iallfall den som blir utsatt...).

Ett ex stod och hånglade med en tjej på en nattklubb och när han såg mig så började han kladda friskt på hennes kropp. Jag blev lite sur men tänkte att han skulle få igen och det rejält. Ett kk som fanns i mitt sällskap krävde inte mycket övertalning till att få en avsugning på toaletten. Jag gav honom mitt livs snabbaste avsugning men behöll satsen i munnen. Sa ingenting till mitt kk av förståeliga skäl, ville inte spilla en droppe, utan gick rakt ut från toaletten och såg mitt ex stå vid dansgolvet. Jag gick fram till honom och log mot honom. Han log tillbaka och jag nickade mot hans drink. Han trodde givetvis att jag ville smaka så när jag läppjade på drinken lät jag satsen från mitt kk glida ner i drinken. Jag tackade mitt ex för smaket av drinken och hälsade honom att jag hoppades att han skulle få omkull tjejen han limmade på. Den närmaste halvtimmen kände jag mina horn i pannan växa för varje gång jag såg honom dricka av drinken. Hans nya tjej fick också smaka...

Elakt eller vad ni vill men härligt var det då och härligt är det nu att bikta sig...
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad skall man säga?

Någon berömd gangster lär ha sagt att: "Hämnd är en anrättning som skall avnjutas kall".
Detta verkar ju vara någonting ditåt även om inte jag heller förstår poängen riktigt.
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Genomtydligt att hon blev dumpad av honom, och att känslorna för han finns fortfarande kvar hos henne, annars hade hon nog inte brytt sig speciellt mycket om det hela...
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Genomtydligt att hon blev dumpad av honom, och att känslorna för han finns fortfarande kvar hos henne, annars hade hon nog inte brytt sig speciellt mycket om det hela...

Helt rätt det var det jag med kände då jag läste det på ett annat forum...hämnd är nåt man som jag förstår bara gör när man fortfarande har känslor kvar :)

men återigen tycker jag inlägget var värt att diskutera.

frågan är om jag skulle kunna gå så långt?....näh då skulle han troligen inte vara värd det :p
 
Toppen