Hängpung eller persikopung

Kuksprutan

Välbekant medlem
Vad föredrar du?
Vad har du, hängpung eller persikopung?
Jag tycker det är oerhört sexigt med en stor hängpung som hoppar upp och ner, svänger fram och tillbaka, när kuken runkas. Men det kan även vara härligt med en stinn persikopung om den är slätrakad och len.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
I yngre år kunde min pung växla tillstånd. Förmodligen kopplat till temperaturen, grad av kåthet osv.
Numera, på norra sidan om 60, så har jag nästan alltid Persikopung. Den reagerar mest på temperaturen nu för tiden.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
Varierar påtagligt med temperaturen. Duschar jag varmt hänger den. Är jag frusen drar den ihop sig. Ibland t om så mycket så att kulorna försvinner in i kroppen och kvar är bara en hopdragen tom påse.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Varierar påtagligt med temperaturen. Duschar jag varmt hänger den. Är jag frusen drar den ihop sig. Ibland t om så mycket så att kulorna försvinner in i kroppen och kvar är bara en hopdragen tom påse.
Det är inte så bra, för det betyder att den passage som kulorna vandrade ner igenom före/vid eller snart efter din födsel inte har slutits ordentligt. Det kanske inte betyder så mycket i unga år, men vartefter du blir äldre (ca 45-50) finns risk att du får ljumskbrock. Dvs en slinga av tarmen trycks ut gm öppningen när du tar i o anstränger dig kraftigt. Den kan bara fastna i öppningen, men det finns möjlighet att den trängs ner och in i pungen. Detta kan ske både från hr o vr sida och bör helst opereras för att bli bra. Det förra känns ganska obehagligt i ljumsken, det andra är livshotande.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Min varierar verkligen. Kan inte bestämma mig för vad som är snyggast på andra. Både har sin charm
Med tilltagande ålder blir hängpungen slappare o slappare. Rent av besvärlig då den gärna kommer i kläm o orsakar obehag. Jag föredrar alla dar den ihopdragna, dels pga av utseende, men också att den signalerar ett kåt sinnestillstånd beredd för action. Så skönt att kunna ta ett stadigt men mjukt tag om kulorna och massera utan att de far iväg, både på sig själv eller annan, samtidigt som andra handen går på upptäcksfärd bland erogena zoner. :p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är inte så bra, för det betyder att den passage som kulorna vandrade ner igenom före/vid eller snart efter din födsel inte har slutits ordentligt. Det kanske inte betyder så mycket i unga år, men vartefter du blir äldre (ca 45-50) finns risk att du får ljumskbrock. Dvs en slinga av tarmen trycks ut gm öppningen när du tar i o anstränger dig kraftigt. Den kan bara fastna i öppningen, men det finns möjlighet att den trängs ner och in i pungen. Detta kan ske både från hr o vr sida och bör helst opereras för att bli bra. Det förra känns ganska obehagligt i ljumsken, det andra är livshotande.
Min pung drar aldrig ihop sig så att kulorna försvinner in i kroppen, men däremot om jag ligger på rygg så kan jag trycka upp kulorna i ljumskarna. Men jag har hittills aldrig märkt av att tarmen är på väg att tryckas ut vid ansträngning.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
Det är inte så bra, för det betyder att den passage som kulorna vandrade ner igenom före/vid eller snart efter din födsel inte har slutits ordentligt. Det kanske inte betyder så mycket i unga år, men vartefter du blir äldre (ca 45-50) finns risk att du får ljumskbrock. Dvs en slinga av tarmen trycks ut gm öppningen när du tar i o anstränger dig kraftigt. Den kan bara fastna i öppningen, men det finns möjlighet att den trängs ner och in i pungen. Detta kan ske både från hr o vr sida och bör helst opereras för att bli bra. Det förra känns ganska obehagligt i ljumsken, det andra är livshotande.
Min kulor är då avsevärt större än vad de var när jag föddes. Så även om dessa hål skulle vara kvar så passar då inte kulorna upp i dem. Dessutom åker de inte in utan ut åt sidorna i mer det som kallas för venusberget på kvinnor. Precis utanför den markanta pungen. Sedan har jag också passerat 50 för snart 7 år sedan.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Min kulor är då avsevärt större än vad de var när jag föddes. Så även om dessa hål skulle vara kvar så passar då inte kulorna upp i dem. Dessutom åker de inte in utan ut åt sidorna i mer det som kallas för venusberget på kvinnor. Precis utanför den markanta pungen. Sedan har jag också passerat 50 för snart 7 år sedan.
Jag framförde det som en varning och ngt att vara uppmärksam på. Därmed inte sagt att all drabbas. Talar av egen erfarenhet och vad jag fick veta när jag blev opererad. Bara ena sidan dock pga av den lindrigare varianten.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Min pung drar aldrig ihop sig så att kulorna försvinner in i kroppen, men däremot om jag ligger på rygg så kan jag trycka upp kulorna i ljumskarna. Men jag har hittills aldrig märkt av att tarmen är på väg att tryckas ut vid ansträngning.
Det märker man inte förrän det är för sent - dessvärre. :( Är brocket litet så går det att tillfälligt trycka tillbaka, så obehaget minskar eller försvinner tillfälligt, men när skadan är skedd kommer det tillbaka igen och risken att det förvärras är överhängande. Det finns brockstöd som håller emot, men för egen del valde jag snar operation för att slippa ha ngt som ska tvättas, behöva tas av o på vid bad, som putar bakom gylfen o blir varmt o svettigt på sommaren.
 
Last edited:

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
När jag har stånd då är den ganska så fast, inget häng. När kuken är slak så har jag lite häng, den högra kulan är något större och hänger mera.
 
Toppen