Här hittar du din sexpartner i sommar ;-)

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Själv är jag oxe och skall se till att jag är på stranden den 27-28/7:)

Då kommer jag att leta efter Vädurar, Lejon, Jungfrur och Skorpioner [}:)]
 
G

Guest

Gäst
Hmm, då ser det mökt ut för mig som vattuman -de dagar när jag skulle fått till det har redan passerat . . . :( :cool:

Utomhus skulle tydligen vara melodin och varför inte, det är alltid lika härligt! :p

Ska tydligen passa bäst ihop med lejon, fisk eller jungfru . . .


Men man vet ju aldrig vad som sker -den som lever får se . . . ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hur gick det Snacksalig? Gick det:cool:


Själv är jag Vattuman och skulle ha bästa chansen hos Lejon, Jungfru eller Fisk!

Jojo! Några lejon såg jag inte till och en jungfru har jag inte träffat på länge:oops:

En och annan ful fisk har jag stött på under sommaren men det ledde inte till sex i samtliga fall;):oops:
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag är lejon och fick följande prognos:
Bästa chansen: Oxe, Kräfta, Våg, Stenbock, Vattuman.
Bästa stället: I naturen.
Bästa datumen: 15-16/7.

tror inte så mycket på astrologi men den 16/7 knullade jag min tjej utomhus på en rastplats mellan Gbg och Sthlm, hon är stenbock. Så här i efterhand känns det som ett trevligt sammanträffande!;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag fick mitt horoskop ställt en gång av en nära vän;) Då fick jag lära mig att astrologi handlar mer om att göra personlighetsanalyser med hjälp av just astrologin.

Så kallade veckotidningshoroskop förstörde astrologins rykte. Det skulle vara kul att höra om andra har erfarenhet av astrologi tycker jag.

Såg i en medlems krypin att hon var intresserad t.e.x.:love::love:
 

knappen55

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är intresserad av astrologi!

Det är inte alls så enkelt som att man enbart kan titta på soltecknet.

När gemene man frågar vilket tecken man är född i. Betyder det på "astrologispråk" vilket tecken solen stod i när man föddes.

Men ditt personliga horoskop består av oändligt mycket mer än soltecknet.

Man måste veta exakt klockslag och exakt födelseplats utöver födelsedatum.

Då borde de flesta inse att man inte får sitt hroskop i en veckotidning. Även om det kallas astroligi.
 
Toppen