Här ska det handla om kvinnlig onani

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Påminner om att detta underforum heter "Kvinnlig onani".
Killar får gärna skriva genomtänkta inlägg om just det ämnet. Däremot leder inlägg av typen "ohhh", "jaaa", "visa fittan", "adda mig på snoppchatt(eller annat kommunikationssätt) till radering och om det upprepas till avstängning.

Varför det då?

Jo det är så att de flesta tjejer och kvinnor som inte har en egen penis lämnar forumet väldigt snabbt. Jag har frågat många av dem varför. Svaren handlar om att man inte får vara i fred och att många män inte verkar förstå vad underforumen ska handla om och att de inte verkar förstå vad ordet nej betyder.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Påminner om att detta underforum heter "Kvinnlig onani".
Killar får gärna skriva genomtänkta inlägg om just det ämnet. Däremot leder inlägg av typen "ohhh", "jaaa", "visa fittan", "adda mig på snoppchatt(eller annat kommunikationssätt) till radering och om det upprepas till avstängning.

Varför det då?

Jo det är så att de flesta tjejer och kvinnor som inte har en egen penis lämnar forumet väldigt snabbt. Jag har frågat många av dem varför. Svaren handlar om att man inte får vara i fred och att många män inte verkar förstå vad underforumen ska handla om och att de inte verkar förstå vad ordet nej betyder.

Helt rätt!

Kamratuppfostran är en underskattad disciplin. Vi andra som gillar tjejer/kvinnor på forumet har ett jobb att göra här.
Men, det är ju bara vad jag tycker.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Som det ser ut nu är det korvkalas här....

Vi borde sätt spärr på alla meddelandetjänster här
Antar att de få stackars tjejerna som vågar sig hit blir fullständigt nerspammade av meddelande och förslag..
 
Toppen