Hård-knull med dammsugar-försäljerska. (Trekant, Snowballing)

A

AndyCamRunkare

Gäst
Det hela började en kväll när jag och min flickvän satt hemma. Vi satt och kollade på TV i soffan och slöade i allmänhet. Jag var trött i kroppen då jag precis kommit hem från både jobb och gym. Det ringde plötsligt på dörren, Anna min flickvän gick och öppnade! Jag satt kvar i soffan men hörde Anna prata med någon, konversationen blev högre och jag spände öronen då jag inte kände igen rösten. Det var en kvinna till, vem vet jag inte. Orkade inte resa mig från soffan. Anna kom tillbaka till vardagsrummet och sa att vi fått en damsugarförsäljare på besök. Jaha, tittade jag surt tillbaka på Anna. ”Vad trevligt”, sa jag med stark sarkastisk underton…

Jag reste mig upp för att gå till hallen och presentera mig, artig som jag ändå är. Där stod en mycket vacker kvinna, i 20-24 års åldern. Hon var ca 176 cm lång, kort brunt hår och en riktigt, såvitt jag kunde se fast kropp med c-kupa! Hon hade en snygg modern Tiger kostym med lång kjol. En vit skjorta under som satt tajt över de fasta brösten. Kände direkt hur lemmen reagerade på detta. ”Hej, Mats heter jag”, sa jag medan jag stirrade på hennes kropp. Hon sträckte fram sin vackra hand och presenterade sig, ”Hej, Jag heter Sarah och tänkte visa Er den senaste nyheten på damsugarfronten.” Jag svarade snabbt med att vi hade en relativt ny och bra dammsugare som vi var nöjda med.

Men Anna tystade mig och sa att vi skulle få en gratis demonstration, och vi har en ryamatta från Casthall som är otacksam att göra rent. Så jag gick tillbaks i soffan, fortsatte att kolla på Champions-league matchen, men bilden av Sarahs läckra kropp stannade kvar i sinnet, vilket min lem tydligen reagerade på. Den var inte styv men inte direkt slak, och eftersom jag hade mysbyxor så var det ganska tydligt.

Sarah och Anna kom in i vardagsrummet bärandes på en massa lådor och började genast packa upp dem. Anna är 26 år som mig, är en härlig kvinna.
Har en underbar kropp, hon är 174 cm och har kort ljust hår med blå/gröna ögon, brukar ofta tänka att jag hade tur som fick henne. Jag satt fortfarande och kollade på TV’n när jag plötsligt såg hur Anna började ta på Sarahs lår och skrattade, och plötsligt koncentrerade jag mig på deras samtal. ”Jasså, du reser mycket, tycker du om det?” Sarah svarade, ”Jo, man får ju träffa mycket nytt folk och se en massa olika saker.” Hon hade inget emot att Anna hade sin hand på hennes lår.

Jag sänkte volymen på TV och tryckte ihop mina ben, så att ingen skulle märka nåt om dom vände sig om. Sarah sa, ”Ni har ett väldigt vackert hem, jättemodernt och snyggt.” Anna svarade, ”Tack, vi har precis nyligen köpt lägenheten och försöker hitta vår stil.”

Medans de fixade med dammsugaren började jag få erotiska tankar i huvudet som inte hade med dammsugningen att göra. Jag försökte ignorera det och tänkte istället på jobbet imorgon, det kanske kunde hjälpa? Jag kunde inte slita min blick från de läckra bakarna som stirrande rakt på mig. De satt på alla fyra på golvet framför lådorna för att plocka ihop de olika delarna.

Sarah hade dragit upp kjolen lite, så hon kunde jobba lättare. Kjolen var verkligen tajt. Anna satt hukad, iklädd en t-shirt och ett par jeans, och när hon böjde sig fram kunde man se början på string trosorna. Åh, hennes solbrända, kropp var verkligen ursnygg. ”Men förhelvete,” tänkte jag, skärp dej nu Mats,
du gör bara situationen svårare.

När de fått ihop alla delarna till en komplett dammsugare, vilket var ett under tyckte jag, så skulle Sarah börja sin demonstration med att dammsuga mattan framför TVn. Så jag reste mig upp, ställde mig bakom Anna och tryckte henne hårt mot mig. Hon vände sig om och log lite fínurligt. Jag visade tydligt att jag var kåt och ville ha henne nu!

Sarah satte igång dammsugaren och vårt viskade dränktes i motorljudet. Anna började diskret ta på mig, genom att föra sin hand bakom sig och masserade min nu styva kuk utanpå byxorna. Sarah vände sig om för att säga nåt och såg det hela och situationen blev genast otroligt pinsam för mig. Jag förde snabbt bort Annas hand och tittade ner i golvet. ”Fan, står och småhånglar när vi har en dammsugarförsäljare i huset”, tänkte jag.

Anna tog några steg fram till Sarah och la sin hand om hennes midja, för att bättre se hur allt fungerade. Sarah ställde sig bakom Anna, tog ett stadigt tag om hennes höfter och sa, ”dammsug du, så får du känna på den”. Anna tog över och började dammsuga samtidigt som Sarahs fingrar började lätt smeka Anna på magen.

Jag såg hur Anna blundade, och dammsugaren var på men slutade röra sig. Sarah händer vandrade snabbt till Annas bröst, då hon snabbt, iett svep tog av hela t-shirten. Anna vände sig om och de möttes i en het kyss. ”Gu va vacker du är”, sa Anna till Sarah. ”mm”, svarade Sarah. De kysstes passionerat, Annas händer klättrade snabbt innanför Sarahs kjol och tog ett grepp om hennes skinkor, Jag blev helt paff, ”vad ska jag göra”, tänkte jag? Så jag gick tillbaks till soffan och satte mig, tittade på medans dom kramade varandra och kysstes.

Anna tog av Sarah sin kavaj och började knäppa upp hennes skjorta. Hon slet snabbt av den och kvar var endast BHån, en vit sak med spets… Jag var riktigt kåt men vågade inte riktigt ge mig in i leken. Jag har aldrig sett Anna göra nåt sånt här förrut. Visste inte att hon hade dessa begär. Sarahs kjol försvann och hon var endast iförd BHån och ett par vita string. Hon hade en rikigt skön kropp tänkte jag, vilken stjärt. Perfekta, fasta skinkor, platt mage, stora bröst och ett härligt ansikte.

Anna tog av sig alla sina kläder och la sig på rygg på mattan. ”Har du slickat fitta förr”?, frågade hon Sarah. ”Nej”, sa Sarah, ”men du är så otroligt vacker, jag måste bara ha dig”. Anna tog Sarahs hand och la den högt på insidan av hennes lår, resten av Sarah följde med, hon böjde sig över och börja slicka på Annas läckra och välfriserade fitta.

Jag reste mig från soffan, slet av mig träningsbrallorna och kalsongerna, ställde mig bakom Sarah och började runka min kuk samtidigt som jag tittade på hennes röv. Anna sa, ”kom Mats, kom hit, låt mig suga din kuk”. Jag var snabb på att lyda och ställde mig på knä framför Anna och tryckte in min kuk i hennes mun och hon började suga frenetiskt. ”Oh, va hård du är älskling,” sa hon. ”Mm, du smakar så gott, jag älskar din kuk”.

Sarah fortsatte att slicka Annas fitta men började även leta sig neråt mot hennes anus. Sarah sa, ”ställ dig på alla fyra Anna”. Anna vände sig snabbt om och gjorde som Sarah sa. Sarah särade ordentligt på Annas skinkor och började slicka hennes anus. Sarah grymtade till av vällust. ”Oh ja, så, precis så”, skrek hon.

Jag ställde mig nu bakom Sarah, tänkte på att jag inte växlat mer än ett par ord med henne. Drog ner hennes trosor, knäppte upp hennes BH. Min kuk snuddade vi hennes skinkor, det var som om en blixt gick genom kroppen.

Jag la mig på rygg och stack in huvet mellan hennes ben och började slicka hennes fitta. Oh, så fin den är. Helt rakad, fylliga, svullna blygdläppar.
Jag stack in tungan i henne och blötte ett par fingrar och körde in dem också. Sarah skrek till, ”ja knulla mig”. Min kuk stod rakt upp verkligen, 20 cm av hårt svenskt stål.

Jag ställde mig åter igen bakom Sarah, och blötte hennes fitta med fingrarna. Min kuk nosa sig fram till hennes öppning. Jag tryckte sakta in den till roten samtidigt som hon gnydde till. Sarah fortsatte att slicka Anna som nu var nära att komma. Jag började pumpa ordentligt.

Min kuk var redan väloljad av hennes safter. Jag intala mig att inte komma, vem vet när en sån här chans dyker upp igen? Jag särade Sarahs skinkor och blötte mitt långfinger och pillade försiktigt vid hennes anus. Sedan sakta, förde jag in toppen, sedan hela fingret. Hon blev ännu kåtare och började skrika ordentligt nu. Jag körde fingret in & ut i hennes tajta anus hål, som kramade om det ordentligt samtidigt som jag knullade henne hårt i hennes blötta fitta.

Anna skrek till och sa, ”ja kommer, ja kommer”. Jag drog ur kuken ur Sarah, och ställde mig på huk ovanför henne. Jag särade ordentligt på hennes röv och fick se hela härligheten. Jag pressade försiktigt in ollonet i hennes tajta rövhål. Tryckte på med hela min kroppsvikt och genast så var hela kuken inne i henne. Hon skrek till av både smärta och kåthet.

Jag körde in två fingrar i hennes fitta och pulla henne ordentligt. Jag juckade stenhårt i hennes röv, hon skrek, mer och mer. Anna kom plötsligt i en stark orgasm. Jag fortsatte att pumpa på Sarah i stjärten, den var så skön att knulla, aldrig hade jag knullat Anna i röven, hon hade aldrig velat förr. Sarah skrek att hon skulle komma, och jag knullade henne ändå hårdare, och hon kom, hela hon skakde som om hon hade ett epelepsi anfall.

Jag drog mig ur henne och titta på Anna som sa, ”nu får du ta och knulla mig lite också”, samtigt som hon log. Jag la mig bakom Anna i skedposition och tryckte upp hennes ena ben. Sarah tog tag om min kuk och förde in den mot Annas röv, Sarah spottade på min kuk och massera in saliven så den blev ordentligt blöt. Anna tittade på mig, både med rädsla och med lust. Sarah greppade försiktigt min kuk och tryckte in ollonet i Annas stjärt.

Anna flämtade till, men slappnade snart av. Jag juckade försiktigt först, samtidigt som Sarah pullade hennes fitta, sedan hårdare och hårdare… Anna stönade och bad mig att inte sluta, hon skrek att det var snart dags för en ny orgasm. Jag rullade runt på rygg med Anna så att hon red på min kuk. Tryckte upp hennes långa ben och började jucka stenhårt i hennes rumpa.

Jag var nära att komma skrek jag, Sarah satte sig gränsle över mitt ansikte så jag kunde slicka henne samtidigt som jag knullade Anna i rumpan.
Anna kom igen, jag drog mig ur och och bad tjejerna ställa sig på knä framför mig, jag ville att de skulle dela på satsen som jag skulle lägga i ansiktet på dem. De öppnade munnarna förväntasfullt och jag runkade kuken lite, och plötsligt kom världens utlösning. Jag duschade ner tjejerna med min varma sperma.

Sarah tog allt i munnen och svalde det, Anna fick lite över brösten, men slicka upp det och började kyssa Sarah Passionerat, och jag tittade på medans dom bollade fram och tillbaka med min sperma i deras munnar, till sist fick Anna det i munnen igen och svalde det. Jag satte mig ner, och skrattade. Tog tag om tjejerna och sa, ”nu går vi in i sovrummet och kör en repris”.


Hoppas ni gillar den historien... Min första novell, kanske blir flera:D

Lämna gärna lite kommentarer, ni får gärna skriva meddelanden i min GB...
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Får grattulera till en härlig novell blev kåt av den. Varför kommer det inte sådana försäljare till en annan, bara andra som upplever sådant. Åter igen hel max ser fram till nästa novell.
:p:):p
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Mums, den novellen gjorde mig riktigt kåt :p
 

kukhuvet

Ny medlem
Kön
Man
oooo fett nice längtar till din andra höll på o runka till den här höll på att få utlösning nästan men höl mig :)[red][/red]
 
A

AndyCamRunkare

Gäst
skönt att så många gillar mitt arbete... det värmer att höra...

vem vet, kanske blir fler snart...
 
Toppen