höst

kåtis19

Medlem
Kön
Man
hej på er alla, visst är det härligt med höst oxå. idag var jag ute å joggade på en skogsväg å blev svettig, tog en paus, satte mig ner på en stubbe å lyssnade... helt tyst i skogen, fantiserade om skogsarbetare helt plötsligt! var tvungen att föra ner handen i byxorna å började smeka å pilla... nån mer som gillar hösten?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
men färgerna! vilka underbara färger! ett fyrverkeri i naturens egen prakt!
man får oxå fantisera om hur flickorna ser ut under allt tyg..!


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Ja du det finns ju flera än skogshuggare i skogen så här års tex älg jägare, vem vet du kanske var iaktagen i någons kikare , kan ju va lite kul att sitta på pass och se dig med handen i kakburken
 

MEHall

Ny medlem
Kön
Man
Hösten är väl okej men fy f*n för kylan, då kan man inte köra hoj och ha annat kul för sig ute ! ;)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Inget fel på hösten alls, jag fyller ju år! :)

Vårkänslor måste vara en myt, för de flickorna som betytt mest i mitt liv har jag träffat på hösten med.
 

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by kåtis19

hej på er alla, visst är det härligt med höst oxå. idag var jag ute å joggade på en skogsväg å blev svettig, tog en paus, satte mig ner på en stubbe å lyssnade... helt tyst i skogen, fantiserade om skogsarbetare helt plötsligt! var tvungen att föra ner handen i byxorna å började smeka å pilla... nån mer som gillar hösten?

Tyckte om vad du skrev om hösten och ditt joggande i skogen. Förmodar att du hade blivit duktigt kåt när du sprang. Kroppsrörelsen och tanken på kuk gjorde att du satte dig och onanerade. Det blev nog en fin orgasm.
 
M

Matte_kåt90

Gäst
Jag har inget emot hösten :D Fyller ju år då ;)

Jag är en kåt liten kåtbock:p
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar hösten väldigt mycket. Förutom att man blir så jävla kåt hela tiden, hösten har mer den effekten på mig än Våren. Låter som ett skönt äventyr i skogen, önskar jag oxå var ute i slingan och kom på dig. Skulle va skönt och titta från avstånd och runka medans du pullade dig.
 
Toppen