Haft sex med ditt ex?

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har du någon gång haft sex med ditt ex??
Hur var det i så fall? Jar har inte haft med någon av mina, det närmaste jag varit var efter ett restaurangbesök, när möttes för att lämna tillbaka varandras saker. Innan vi skiljdes åt utanför hennes trappuppgång, så frågar hon jag vill komma upp för ett sista knull. Ja sa tack, men nej tack. Gav henne en kram och gick iväg. Nu är jag sugen på era berättelser.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har haft sex med ett ex ett år efter vi gjort slut. Vi båda bodde på olika platser i landet men träffades av en slump i Sthlm. Det var aldrig något bad blood när vi gjorde slut, så vi tog en fika för att bara höra lite hur det stod till. Visade sig att båda fortfarande var singlar så vi hamnade tillslut på hennes hotellrum och knullade skiten ur varandra. Ingen romantik mellan oss, utan bara ren och skär lust. Är också en av de bästa knullen jag haft, det var som ett ONS men där vi visste vad den andra gillade. Minns vi låg i sängen efteråt och hon sa till mig: "Så nu är det alltså slut?" Varav jag svarade: Jag antar det? Vad skönt sa hon och pussade mig på kinden. Sexet var rått och lustfyllt, men det var på något vis också en väldigt fin avslutning.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag och ett ex blev kk under några månader vi var båda singlar, vi kunde inte bo tillsammans och kärleken var väl inte så mycket kvar av, men kåtheten fanns där. Sedan hittade hon en pojkvän så de tog slut. Nu är hon gift och har en dotter med den mannen så där blir det inget mer. Har även haft sex med en kvinna jag var tillsammans med i mellanstadiet, men kalla det för ett förhållande är kanske inte är rätt ord när man var så ung.
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var 19 år, då träffade jag en tjej. Hon var 17 år. Vi var ihop i 7 år. Sista var några, tillfälliga slut. Hon ville ha åter att vi skulle försöka. Men då hade jag träffat en annan tjej. De år vi var ihop så testade vi lite av varje, lärde varandra vad vi verkligen gilla. Det var bra flyt i sängen. Många år gick sen, kom upp i 50 års åldern. Av en slump träffade vi igen. Vi var bägge fria, så det blev återträff. Det var rätt konstig känsla, när vi åter hade sex, efter så många år.. Vi träffades några gånger, men blev inte långvarigt.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Har hänt några gånger....
Det sjukaste var när jag efter en blöt fest i studentkorridoren hamnade i säng med både mitt ex och hans nya tjej. Det var jättemysigt för mig men det hände bara en gång för mitt ex blev svartsjuk på att jag och hans nya kom så väldigt bra överens. Han blev liksom lite utanför när vi hållit på en stund.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har hänt några gånger....
Det sjukaste var när jag efter en blöt fest i studentkorridoren hamnade i säng med både mitt ex och hans nya tjej. Det var jättemysigt för mig men det hände bara en gång för mitt ex blev svartsjuk på att jag och hans nya kom så väldigt bra överens. Han blev liksom lite utanför när vi hållit på en stund.


Haha
Hoppas han förtjäna det :-D
 

Skojjigt

Medlem
Ex och ex. Men jag dejtade en tjej ett tag, vi kom aldrig varann riktigt nära och förhållandet rann ut i sanden. Men när vi väl konstaterat att vi inte skulle bli ett par. Ja då jäklar blev vi riktigt bra kks :p
 

Johan77

Medlem
Kön
Man
Hade ett ex som alltid tjatade om att jag skulle knulla henne efter att det hade tagit slut. Skickade porriga bilder osv. Men kände att jag ville gå vidare. Men en kväll när jag var ute på krogen och hade en dålig kväll så skickade jag ett sms till henne och frågade om hon var vaken. Det var hon och hon frågade om jag ville komma förbi hennes lägenhet. Skrev att hon skulle ta på sig något sexigt och ta fram handklovarna så skulle jag snart dyka upp. När jag kom fram hade hon gjort precis det jag bad om. Jag satte fast henne på alla fyra i sängramen med handklovarna. Drog upp det sexiga nattlinnet över rumpan och drog av henne stringtrosorna. Kände med fingret hur våt hon var. Smiskade till hennes rumpa och viskade i hennes öra att inatt är du min hora. Hon nickade med ett leende på läpparna. Började penetrera hennes fitta ganska brutalt. Gav henne rejält med smisk på rumpan och drog henne i håret.

Valde sen att börja penetrera hennes anal istället. Hade rejält med glid från fittan så gled in ganska enkelt. Ändå var det trångt och skönt… visste att hon älskade att man nöp henne i bröstvårtorna så tog ett ordentligt grep och nöp till. Hon kommer då i en ordentligt orgasm och jag tömmer mig i hennes anal. Efter en snabb dusch återvände jag och passade på att knulla hennes fitta igen innan jag fick en avsugning som slutade med att jag kom i hennes mun, vilket jag aldrig fick göra när vi var ihop. Sen släppte jag loss henne och lämnade lägenheten. Det blev ännu fler porriga sms från henne efter den natten men det var det värt
 

LosRunk

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Låg en gång med mitt ex ca en månad efter att vi gjort slut. Träffades på en utekväll, vi skojade och pratade och båda verkade väldigt avslappnade. En komplimang senare om hur snygg hennes rumpa var i jeansen hon hade på sig, så tog vi en taxi hem till mig och knullade. Hände tyvärr aldrig igen efter det :confused:
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det har hänt och händer lite då och då. Ja den ena är jag ff inneboende hos och vi har sagt att vi inte ska ligga men ibland blir det "fel", typ efter en misslyckad utekväll och vi är lite fulla. Onanerar gör vi däremot ibland även till vardags men mest för vår egen skull inte främst för att den andra ska bli kåt.
de andra exen har jag glömt.
 
Toppen