Han ni kvinnor blivit nedsprutade av flera män samtidigt?

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har en fråga till kvinnorna. Har ni blivit nersprutade av flera män samtidigt? Hur va det?
Jag fick ansikten fullt av sperma av två killar för ett år sen och det var härligt.
Fantasin jag har är att jag ligger på sängen och runt mig står sex män på knä och runkar. Sen sprutar dom på hela min kropp. Slickar rent alla kukarna innan dom reser sig och går.
Är det något ni tänder på?
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag kan bara tala för mig själv. Men jag älskar att kladda med sperma. Dels gillar jag koncistensen, dels är det ju beviset på att killen njuter. Har haft förmånen att få vara centrum i ett par gangbangs och har blivit nedsprutad av flera killar vid de tillfällena. Jag njöt av det och tänker ofta på det när jag onanerar. Men jag vet att det finns många kvinnor som inte gillar att bli nedsprutad med sperma.
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag kan bara tala för mig själv. Men jag älskar att kladda med sperma. Dels gillar jag koncistensen, dels är det ju beviset på att killen njuter. Har haft förmånen att få vara centrum i ett par gangbangs och har blivit nedsprutad av flera killar vid de tillfällena. Jag njöt av det och tänker ofta på det när jag onanerar. Men jag vet att det finns många kvinnor som inte gillar att bli nedsprutad med sperma.
Det låter skönt! Jag har beställt en fjärrstyrd löskuk som sprutar i brist på riktiga grejer. Ska fästa den på väggen och prova imorgon. Det är svårt att förklara vad som är så skönt att se och känna sprutet, att vara undergiven och utlämnad eller att det är lite tabu. jag vet inte, men skönt är det! Jag tycker även om att själv ge kvinnor och män ett ordentligt cumshot.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det låter skönt! Jag har beställt en fjärrstyrd löskuk som sprutar i brist på riktiga grejer. Ska fästa den på väggen och prova imorgon. Det är svårt att förklara vad som är så skönt att se och känna sprutet, att vara undergiven och utlämnad eller att det är lite tabu. jag vet inte, men skönt är det! Jag tycker även om att själv ge kvinnor och män ett ordentligt cumshot.

Finns glidmedel som har samma konsistens och utseende som sperma. Tips till leksaken. :)

Jag har alltid tyckt atr sprut varit fascinerande, ni killar är ju så visuella och det markerar ju verkligen er orgasm. Har aldrig fått mer än några sprut på mig, men finner bukkake både som lite äckligt och tändande på samma gång.
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Finns glidmedel som har samma konsistens och utseende som sperma. Tips till leksaken. :)

Jag har alltid tyckt atr sprut varit fascinerande, ni killar är ju så visuella och det markerar ju verkligen er orgasm. Har aldrig fått mer än några sprut på mig, men finner bukkake både som lite äckligt och tändande på samma gång.
Var fick du spruten?
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Fejksperman funkar bra till min löskuk om man blandar ut det med lite vatten. Annars blir det inget tryck på sprutet.
Igår gjorde jag av med en halv tub i mina kladdiga lekar. Smaken var det inget större fel på, och jag fick hela munnen full och lät en del rinna nerför hakan! Porrigt! Kände mig som en kåt hora!
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns glidmedel som har samma konsistens och utseende som sperma. Tips till leksaken. :)

Jag har alltid tyckt atr sprut varit fascinerande, ni killar är ju så visuella och det markerar ju verkligen er orgasm. Har aldrig fått mer än några sprut på mig, men finner bukkake både som lite äckligt och tändande på samma gång.
Att se sperma rinna ur munnen och sakta droppa ner från hakan är så tändande och porrigt!
 
T

Tophat

Gäst
Min sambo har varit med om Bukkake några gånger och det har varit efter dogging där alla män ställer sig i en ring runt henne och sprutar sin sperma över henne som mest var åtta män som sprutade över henne!
Som tur var då var vi på ett nakenbad så det var bara att hoppa sjön och skölja av sig all sperma!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Var på nån random matbutik, och hittade en liter separerad äggvita i flaska :D

Noterat på to do listan.
På ett tidigare jobb jag hade för många år sedan hade vi flytande tvål i en hängande flaska med en 'spene' under som man klämde ut tvålen med.
När man fick det i handen var det både i färg och konsistens precis som sperma! Tyvärr var det ju av naturliga skäl inte att rekommendera att ta det i munnen. Inte i analen heller...
 
Toppen