Handen innanför byxan när jag kör bil

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det har hänt, men tycker det är lite bökigt med att få ner handen innanför byxlinningen. Därför sitter jag oftast och bara klämmer eller smeker utanpå byxan. Skönt det med att känna hur kuken växer och blir hård... om jag inte är ensam i bilen kan jag sitta och bara med ett finger stimulera kuk o pung, lite diskret. Är extra upphetsande att bli hård när andra är så tätt inpå.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
De nätter jag sover med kalsong åker handen in nattetid. Av någon anledning blir de nattliga erektionerna hårdare när jag sover i lagom trånga kalsonger. Då är det skönt att justera penis och förhud
Samma med mig. Ligger utan kallingar för det mesta. Det är skönt när snorren får vara fri, men emellanåt är det gott att ha en trång kalsong på sig också...
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
O JA! Alltså, undra hur många gånger om dagen jag pillar på kuken egentligen, vet inte, men många är det! Sitter jag på kontoret eller i bilen så lägger jag "PTV" (Pitten till vänster) :). Kan då genom att stoppa vänsterhanden i fickan massera kuken och ollonet innanför förhuden. Efter någon minut rinner försatsen till och det blir riktigt härligt! Är jag i bilen och det är lite trafik så åker oftast kuken fram i det fria.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Med stor risk för att avslöja min egen trafikosäkerhet så kan jag erkänna att jag inte bara sitter med handen innanför byxan.

Många gånger (läs oftast) så har jag hela kuken framme och runkar till edge minst ett par gånger.

Någon enstaka gång har jag sprutat också och jag skulle gjort det varenda gång om det inte hade varit för en sambo som avskyr tanken på att jag runkar på egen hand.

Skulle vara skönt att få åka omkring helt nedsprutad och spermakladdig oftare.
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Det händer väl att handen åker ner i byxan då och då och även att kuken kommer fram när den blivit hård. Har sprutat när jag kört, men tycker det är bättre att stanna till vid en rastplats och gå ett par meter in i skogen och spruta för allt vad tygen håller.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Kanske inget jag är stolt över men visst händer det att jag runkar när jag kör bil. När det är dags att komma så stannar jag på lämpligt ställe, blir ju så kladdigt i bilen annars.
För typ 20 årsedan så runkade jag i baksätet när kompisen körde och en annan kompis satt i passagerarsätet, var på väg hem från en fest och det var mörkt. Resan tog ca 1 h och jag runkade nästan hela resan, sprutade inte utan gick in i min lägenhet och fortsatte några timmar till.:)
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Lite OT kanske men tänk så skönt och härligt att få finna en av dessa rastplatser där sådana som ni alla stannat till för att spruta.

Jag skulle verkligen bli kåt av att se tydliga spår av sperma på marken….
eller än bättre att råka komma på någon och få se på då denna person står och runkar till ett skönt sprut längs vägen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Lite OT kanske men tänk så skönt och härligt att få finna en av dessa rastplatser där sådana som ni alla stannat till för att spruta.

Jag skulle verkligen bli kåt av att se tydliga spår av sperma på marken….
eller än bättre att råka komma på någon och få se på då denna person står och runkar till ett skönt sprut längs vägen.
Ännu hellre hjälpa till....
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag minns att en av mina bästa vänner berättade om när han för ungefär 30-35 år sedan gjorde långkörningar på 40-50 mil ett par gånger varje vecka brukade plocka fram kuken och runka av sig medan han körde. Det hände åtskilliga gånger att satsen sprutade upp i biltaket.

Jag borde kanske påpeka att han åkte ensam under dessa långkörningar.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det händer väl att handen åker ner i byxan då och då och även att kuken kommer fram när den blivit hård. Har sprutat när jag kört, men tycker det är bättre att stanna till vid en rastplats och gå ett par meter in i skogen och spruta för allt vad tygen håller.
Trafiksäkert!!!
 
Toppen