Handen innanför byxan när jag kör bil

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Under långresor på sommaren händer det att jag känner och klämmer, knäpper upp och fiskar fram kuken genom benet på boxershortsen. Det pirrar skönt och spänner.

I somras hände samma sak mellan Kalmar och Stockholm. Blev så kåt att det blev outhärdligt. Stannade på en rastplats, hoppade in i baksätet och drog av kläderna. Har tonade rutor, öppnade dörren och runkade så försatsen rann. Satt på kanten på baksätet vid dörren, drog långa fasta drag och det ilade massor i kuken tills jag sprutade en stor sats ner på asfalten. Hann precis in och sätta mig i baksätet igen när jag såg en skåpbil rulla in på parkeringen bakom min bil. Kände mig lite som GentlyPerv https://www.thumbzilla.com/video/ph...osed-to-people-and-a-nasty-woman-makes-me-cum :giggle:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Under långresor på sommaren händer det att jag känner och klämmer, knäpper upp och fiskar fram kuken genom benet på boxershortsen. Det pirrar skönt och spänner.

I somras hände samma sak mellan Kalmar och Stockholm. Blev så kåt att det blev outhärdligt. Stannade på en rastplats, hoppade in i baksätet och drog av kläderna. Har tonade rutor, öppnade dörren och runkade så försatsen rann. Satt på kanten på baksätet vid dörren, drog långa fasta drag och det ilade massor i kuken tills jag sprutade en stor sats ner på asfalten. Hann precis in och sätta mig i baksätet igen när jag såg en skåpbil rulla in på parkeringen bakom min bil. Kände mig lite som GentlyPerv https://www.thumbzilla.com/video/ph...osed-to-people-and-a-nasty-woman-makes-me-cum :giggle:
Så läcker film! Men här i Sverige skulle man bli anmäld direkt för sexuellt ofredande, blottning som det kallades förr...
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Så läcker film! Men här i Sverige skulle man bli anmäld direkt för sexuellt ofredande, blottning som det kallades förr...
Ja, förmodligen om man var på en så´n allmän plats som där, men jag tror du går fri om du på en avskild skogspromenad går, eller utsträckt vid en avsides badsjö, ligger å flöjtar helt öppet. Folk kan säkert uttala sina synpunkter, t o m attackera m hugg o slag, men jag tror inte det är åtalbart så länge platsen kan anses utanför allmänt viste.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
O JA! Alltså, undra hur många gånger om dagen jag pillar på kuken egentligen, vet inte, men många är det! Sitter jag på kontoret eller i bilen så lägger jag "PTV" (Pitten till vänster) :). Kan då genom att stoppa vänsterhanden i fickan massera kuken och ollonet innanför förhuden. Efter någon minut rinner försatsen till och det blir riktigt härligt! Är jag i bilen och det är lite trafik så åker oftast kuken fram i det fria.
Låter perfekt
 
Toppen