Har du blivit så kåt av något du inte borde?

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
En tandhygienist av alla, som skulle ta röntgenbilder och förbereda för ett ingrepp. Vi fick sån feeling och kom att tala med varandra om saker man vanligtvis aldrig gör på ett sådant ställe.
Hon var liten, mörk och söt som socker. När hon rörde mig med sina smeksamma händer och kom nära med sin fina kropp ville man bara smeka henne tillbaka.
Jag hade dock vett att inte bryta den förtrollade stämningen.
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Påminner mig om när jag var hos tandläkaren, då ropar tandläkaren plötligt på tandsköterskan, också liten mörk och gudomligt vacker och sexig. - Lollo, kom hit och sug! Hon kom, och jag tänkte gör det ta fram min kuk och sug mig här och nu. Men naturligtvis var det ju i min mun det skulle sugas upp saliv och grejer med en slang
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Detta var en skön tråd :)

Ja jädrar, det har ju hänt flera gånger.
Massage är väl en klassiker, man e ju bara man ;).
På möte, när det varit någon sexig tjej med. Då försvinner tankarna och så vakanr man o inser man tappat focus.

Sen i bastun några gånger, så sitter man där, naken o kuken börjar styvna.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kusinens bara bröst trots fyra barn och 50+ blev jag styv såg de bara några sekunder.
För min kusin behövde hon väl inte skylla sig för mig, trodde inte själv jag skulle regera så.
 

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Yes, skulle ta ett blodprov och då jag hatar detta över allt annat så var jag tvungen ligga ner.
Så ser jag att det är en riktigt fin latina på 40+ som ska ta blodprovet, spänner mig och blir lite nervös.. hatar som sagt sprutor, hon tar mig längs armen och säger det är ingen fara:
Slappnar av lite, men ser att kuken börjar växa i byxorna med.. vet inte om hon ser det, men ler lite mot mig.
Tar sprutan och allt går bra, men kändes lite pinsamt med.
 
Toppen