Har du en önskeplats om du skulle bli påkommen

Atomicswing

Aktiv medlem
Om du hade blivit påkommen med ta hand om dig själv eller kommit på någon och det det sedan lett till ni tog han om varandra. Vad skulle önskeplatsen vara då och Av vem eller vilka skulle ni det bli påkomna/komma på av
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar ofta i köket och senaste året eller åren har jag ofta fantiserat om att grannfrun kom på mig och stod och tittade på i smyg.

Jag gör det ju alltid diskret och står inte helt öppet i fönstret, men om hon skulle titta in så skulle det inte behövas mycket fantasi från hennes sida för att förstå vad jag gör.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
På badhuset. Jag drar i könet och blir påkommen av någon som vill hjälpa till.

På sjukhuset. Jag ligger inlagd och smeker mig själv. Nattsköterskan ser mig och passar på.

Provhytt. Jag märker att ett par shorts jag provar är väldigt tunna och blir upphetsad av tanken på vad som kan hända på stranden. Expediten märker av min upphetsning.
 

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
Typ på ett spinning pass (ett för bara kvinnor) låter jätte konstigt och random men hear Me out! Känns som att majoriteten av folk som går på spinning pass är medelålders och över kvinnor (kan ha fel men känner folk som går på sånt och där är det i alla fall fullt av medelålders och över kvinnor). Eller något annat ställe där medelålders (och över) kvinnor håller hus.. vill såklart bli påkommen av kvinnorna.. har dock aldrig haft sex på ett spinning pass.. har aldrig ens varit på ett sånt men då är ju frågan, vart fan ska man knulla? På ”cyckeln”? Omklädningsrummet?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Om du hade blivit påkommen med ta hand om dig själv eller kommit på någon och det det sedan lett till ni tog han om varandra. Vad skulle önskeplatsen vara då och Av vem eller vilka skulle ni det bli påkomna/komma på av
Spännande tanke...
En solig sommardag. Jag har sökt mig ut i naturen. En bit från stan hittar jag en fin skogsglänta eller en liten äng. Platsen är stilla och avskild. Jag breder ut filten. Det känns spännande att klä av sig naken. Jag ligger och solar. Sommarvinden och solen gör sitt.
Som en smekning över mitt nyrakade kön. Styvnar. Känner lite på ståndet. Sluter ögonen. Runkar lätt...
-Hej...
Jag hör en mjuk röst. Tittar upp.
En kvinna i tunn kort klänning.
-Förlåt stammar jag röd om kinderna. Famlar efter kläder.
-Vill inte störa..... får jag titta på? Kanske vill du ha lite hjälp?
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Spännande tanke...
En solig sommardag.
-Hej...
Jag hör en mjuk röst. Tittar upp.
En kvinna i tunn kort klänning.
-Förlåt stammar jag röd om kinderna. Famlar efter kläder.
-Vill inte störa..... får jag titta på? Kanske vill du ha lite hjälp?
Ooooo.... den tanken har jag ofta haft. Ute i skärgården är jag naken mest hela tiden och ligger utsträckt på klippa eller solvarm skreva. Sommartid är man ju inte ofta helt ensam på öarna, så därför ofta just fantiserat om att en lite framåt tjej, eller kille med för den delen, i egen båt skulle vilja göra mig sällskap. Lite speciellt med att bli överrumplad, i motsats till att man på nudiststränderna, knappast blir överraskad av att ngn kommer fram.
Ljuv fantasi, men aldrig upplevt :(
 

Wet

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Nej, ingen önskeplats. Snarare situation. Tid och intresse från bådas sida att utan hämningar utnyttja situationen. Givetvis uppfyller hon som upptäcker mig ett flertal drömmar ;) …snygg är hon också…
 
Åker ofta pendeltåg till och från jobbet. Åker gärna hem utan kallingar vilket gör mig rejält kåt.
Har en fantasi om att någon te.x en man ser min bula innanför jeansen, ler och jag ser tydligt att han också fått en rejäl bula. Eller varför inte en kvinna som ser vad som hänt och spelar med lite. Särar lite på benen, kanske smeker sig lite lätt. Behöver inte vara mer än så... båda fortsätter åt sitt håll. Blir garanterat runk vid hemkomst...
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
Åker ofta pendeltåg till och från jobbet. Åker gärna hem utan kallingar vilket gör mig rejält kåt.
Har en fantasi om att någon te.x en man ser min bula innanför jeansen, ler och jag ser tydligt att han också fått en rejäl bula. Eller varför inte en kvinna som ser vad som hänt och spelar med lite. Särar lite på benen, kanske smeker sig lite lätt. Behöver inte vara mer än så... båda fortsätter åt sitt håll. Blir garanterat runk vid hemkomst...
Jag tänkte på samma. Jag blir ofta kåt av pendeltågets vibrationer, speciellt på vägen hem från jobbet då jag är trött. Brukar fantisera om att en kvinna ser och sätter sig bredvid och smeker mitt lår diskret och viskar "Behöver du lite hjälp? Följ med av i nästa hållplats så löser vi detta"
 
Toppen