Har du hört stön på vandrarhem?

Johan77

Medlem
Kön
Man
Det var rätt sexigt ;) Men min man såg till att jag fick kuk medan de höll på så vi behövde inte knacka på;)
Var svårt att hålla sig när man hörde deras stönande och knullande genom väggen :sneaky: Men tror att om det finns ett franskt onanera-forum så skriver de just nu om den högljudda svenska kåta kvinnan i rummet bredvid;)
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
När jag bor på hotell i Thailand brukar det vara ganska lyhört och gå vilt till i rummen bredvid så att man vaknar av dunkande sänggavlar och stönanden. Thailändskor är ganska högljudda av sig. Jag blir alltid jätte kåt av andras stönanden och knullande så jag måste alltid runka kuken och spruta även om det är mitt i natten och jag är jätte trött. Men det bästa är ju förstås om jag har någon söt Thai tjej bredvid mig som jag kan knulla samtidigt som dom knullar förfullt i rummet bredvid :love:
 

Lisa77

Aktiv medlem
Var svårt att hålla sig när man hörde deras stönande och knullande genom väggen :sneaky: Men tror att om det finns ett franskt onanera-forum så skriver de just nu om den högljudda svenska kåta kvinnan i rummet bredvid;)
For the record så var det inte jag som glömde packa en gag ball så felet är helt ditt ;)
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo visst har man hört det. Värst var en gång när jag var väldigt trött och bara ville sova. Och hon i rummet bredvid var allt annat än tyst. Slutade med att jag gick ut och rökte så att dom skulle bli färdiga och kunde då konstatera att det lät ännu mer i korridoren.
 
Toppen