Har du tjuvkikat på någon som har det skönt?

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Sett en granne runka i soffan, husen stod rätt tätt, och vi bodde på översta våningen och såg ned i grannhuset och rätt in i lägenheten där en ensam kille i 25-30 årsåldern bodde, han bodde i en etta, så man såg typ allt han gjorde, han gick rätt ofta runt naken, och en gång såg jag honom runka i soffan framför TVn som stod under/framför fönstret... Det lustiga var att i lägenheten ovanför honom bodde en till ensamstående kille, också i den åldern, han gick också runt naken ofta. Sexigt att se deras sköna kukar och snygga men rätt normala kroppar och att de var så bekväma med det.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
På 70-talet bodde jag ett tag i Malmö. Jag kunde då titta in i lägenheten mittemot och det råkade vara sovrummet. Det par som bodde där gjorde allt utan att dra för några gardiner. Såg hur kvinnan sög kuk nästan varje kväll. Själv stod jag och tittade och runkade. Hade varit skönt att få vara med. Blev rätt sugen.
 
Ja vi gick ofta ett tag jag och frun
Det låter spännande !! Vilka klubbar besökte ni ? Jag är ju ensam så parklubb kanske blir svårt .
Fick nöja mig med att spana på Mamma och lillebrorsans kompis men de var häftigt de med.
vad såg ni på klubben och har du sett din fru med andra kanske någon yngre
 

Zudden

Aktiv medlem
Kön
Man
Det låter spännande !! Vilka klubbar besökte ni ? Jag är ju ensam så parklubb kanske blir svårt .
Fick nöja mig med att spana på Mamma och lillebrorsans kompis men de var häftigt de med.
vad såg ni på klubben och har du sett din fru med andra kanske någon yngre
Gick oftast pånAdam o Eva i Norrköping
 

Zudden

Aktiv medlem
Kön
Man
Sett det mesta ormgrop, trekant fyrkant lesbiskt gay. Frugan har blivit påsatt av många när jag sett på så sexigt. En gång var vi 5 stycken som turades om att knulla henne. Hon ville ju det så klart gjorde aldrig något som hon inte var med på.
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Sett det mesta ormgrop, trekant fyrkant lesbiskt gay. Frugan har blivit påsatt av många när jag sett på så sexigt. En gång var vi 5 stycken som turades om att knulla henne. Hon ville ju det så klart gjorde aldrig något som hon inte var med på.
Vart sprutade ni såsen?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har tjuvtittat när min fru onanerat i duschen med en av hennes vibrator/dildos
blev så kåt så jag runkade och stönade i takt med henne,har även bara lyssnat när hon stönade med stängd dörr
Så läckert! Tyvärr skulle aldrig min fru få för sig tanken att onanera i duschen..
 
Toppen