Har du visat bild på din sambo för en kompis?

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Haha varför skulle jag ljuga om en sån sak? Det är knappast en osannolik historia. Du får tro vad du vill. Jag är inte här för att ljuga.
Jag citerar dig:

"Ett ex ville att jag skulle filma och skicka till en kompis. Vi både tände på att ha publik. Hade varit schysst med en runkvideo tillbaka men det fick vi inte "
 

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Skulle säga att det är barnrumpevarning på den
Visst, språket är kanske dåligt. Var inte direkt en novell jag skrev. Jag vet inte vad du kräver för att bli övertygad. Men jag antar att du inte skulle tro vad jag än skriver? Läs mina andra inlägg så lär du tappa hakan av alla lögner.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Visst, språket är kanske dåligt. Var inte direkt en novell jag skrev. Jag vet inte vad du kräver för att bli övertygad. Men jag antar att du inte skulle tro vad jag än skriver? Läs mina andra inlägg så lär du tappa hakan av alla lögner.
Du har rätt på en punkt! Jag tror inte på dig vad du än skriver! Och du är inte tillräckligt intressant för att jag ens skulle ägna tid åt att läsa vad du skrivit i andra inlägg
 

Sunilson

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Du har rätt på en punkt! Jag tror inte på dig vad du än skriver! Och du är inte tillräckligt intressant för att jag ens skulle ägna tid åt att läsa vad du skrivit i andra inlägg
Tråkigt att mitt inlägg har gjort dig så arg och otrevlig. Ser inte nyttan i att bli som du på ett sånt här forum. Jag är här för att dela med mig av mina erfarenheter och fantasier. Och för att läsa andras. Ja, vissa ljuger som fan eller kryddar sina inlägg. Jag gör det dock inte. Hoppas du får en bra kväll trots allt.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Tråkigt att mitt inlägg har gjort dig så arg och otrevlig. Ser inte nyttan i att bli som du på ett sånt här forum. Jag är här för att dela med mig av mina erfarenheter och fantasier. Och för att läsa andras. Ja, vissa ljuger som fan eller kryddar sina inlägg. Jag gör det dock inte. Hoppas du får en bra kväll trots allt.
Självklart ljuger inte du när du påstår att ditt ex vill ha runk och sugbilder för att skicka till en kompis!
 

AndLargbg

Välbekant medlem
jag o en polare för en drös år sedan skickade bilder fram o tebax på våra damer så man hade nått runka åt :) Det var rätt najs faktiskt.
 
  • Gilla
Reactions: Mac

Zudden

Aktiv medlem
Kön
Man
Har visat en före detta arbetskamrat min sambo när hon onanerade och när vi knullar. Sen berättade jag det för sambon som tyckte vi skulle bjuda hem killen och ha trekant så då gjorde vi det
 

Boner

Medlem
Beror helt på vilken kompis!
Jag har visat när jag knulla och blev avsugen av mitt dåvarande ex för en kompis. skulle dock aldrig dela något.

Vet dock inte om jag skulle visat medans vi var ihop, också det beror på vilken tjej.

Mitt senaste ex vet jag inte om jag skulle visat för samma kompis.

Om man vänder på steken att hon visade för sina kompisar så hade jag blivit kåt av det
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
En tjejkompis sedan många år, vi har även dejta lite för många år sedan.
Ibland får jag meddelande av henne, att hon vill ha någon fin nakenbild på mig. Självklart har hon fått det.
En gång, så frågade hon om hon fick visa bilderna på mig, för sina tjejkompisar.
Självklart helt okej, men jag ville gärna vet vad dom tyckte:).
Fick bara massa positivt tillbaka;).

Faktiskt rätt så kul:)
 
Toppen