Har ni återkommande platser för skogsrunkande!

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har ingen fast plats men funderar på att skaffa det som man kan preppa lite så man kan sitta och ligga lite skönt.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Har i många år haft ett perfekt skogsställe, som jag använder för att naken luncha på, när jag tar paus från vårförberedelser vid båten. Ibland kan lunchpausen bli ganska lång. Särskilt när det blivit lite ljumt i luften och en lätt bris kittlar ett blottat ollon.
Men även vid andra skogspromenader när kåtheten överfaller och en spontan plats med risk för upptäckt ger det lilla extra. Mmm.....
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Har flera favorit ställen, dom ligger ganska nära stigar men det är sällan någon som tittar in i skogen, utan alla verkar ha bråttom eller stirrar på mobilen. Solar alltid helt naken och dom gånger någon ser mig eller går förbi så skyler jag mig inte utan dom får se allt så mycket dom vill.
När det blir varmare brukar jag vara vid en liten sjö och bada och sola näck. På en hel dag kan det komma förbi tio till femton personer, och det är väldigt sällan någon verkar ta illa vid sig av att se mig naken.
Vore kul om någon som gillar att titta kom smygande i buskarna. :giggle:
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en plats som jag brukar återkomma till. Det är en glänta lagom avskilt från stigen och där förbereder jag med att montera upp några dildos på träden och breder ut en filt. Jag klär av mig helt naken och lägger mig för att sola i värmen. Efter ett tag i värmen och lite snuskiga tankar hårdnar kuken som jag naturligtvis runkar och kuksuget tilltar. Då låter jag mina dildosar glida in i storleksordning och jag pratar högt om hur skönt det är att bli knullad av stora kukar. Ingen som har kommit på mig vad jag vet.
 
Toppen