Har ni deltagit i trekant

G

Guest

Gäst
Hände en del kul grejjer i höstas med mitt ex så har provat både tre och fyrkant sen mitt senaste inlägg. Trekanten var dock klart bäst.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag måste ju vara bra onormal, har ALDRIG haft sex med mer än 2 deltagande personer, dvs jag & en av motsatt kön. eller bara jag.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Och inte jag heller - är sååååååå nöjd med att "bara" ha en person att fästa mitt fulla fokus på!:p
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Ja, jag har varit med i trekant och på andra frågan svarar jag nja. Håller med söpöliini här över i digigare inlägg om att välja noga vilka man vill ha med. Lättare sagt än gjort kan tilläggas.
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag skulle önska att jag kunde svara ja, men det kan jag inte. Min f.d. tjej och jag diskuterade det flera gånger, men kom aldrig till skott. Vi tyckte det var lite knepigt att hitta en lämplig kandidat. Man vill ju inte riskera bli av med kompisar eller förorsaka nån sorts svartsjukedrama på kuppen...

Men om nån bjuder in mig ställer jag upp. :D
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Svar nej på första, har inte haft förmånen att ha sex med mer än en i taget. Skulle gärna prova men tror personligen att det är bättre att hålla gruppsex utanför parrelationen.
 

Cross

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja och ja! Att knulla med ett par är härligt om man är bi som jag. Står alltid högst på önskelistan. Dom är bara så svåra att hitta.
 
Toppen