Har ni någonsin kommit av bröstvårtestimulering?

LindaEP

Välbekant medlem
Jag verkar ha en direktledning mellan bröstvårtorna och klitoris. Har nog aldrig fått orgasm av bara stimulans av bröstvårtorna. Men det är inte långt ifrån. Det är något som verkligen tänder mig. Om någon lyckas få tillträde till bröstvårtorna så har han halva inne....
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag verkar ha en direktledning mellan bröstvårtorna och klitoris. Har nog aldrig fått orgasm av bara stimulans av bröstvårtorna. Men det är inte långt ifrån. Det är något som verkligen tänder mig. Om någon lyckas få tillträde till bröstvårtorna så har han halva inne....
Mm, det är härligt när jag får till en orgasm genom att bara stimulera bröstvårtorna, nästan lika upphetsande som när jag lyckas genom att bara slicka stjärten. Fast där finns ju även det snuskiga och lite kinky förbjudna inslaget i det hela också...
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Innan jag opererade mig så var jag väääldigt nära varje gång jag fick mina bröstvårtor slickade. Behövdes bara ett lite knuff över kanten, typ lägga ett finger på klittan så exploderade allt.
Nu är känseln ganska skum, inget som ger mig nåt egentligen (tyvärr).
 

Loverman

Ny medlem
Kön
Man
Innan jag opererade mig så var jag väääldigt nära varje gång jag fick mina bröstvårtor slickade. Behövdes bara ett lite knuff över kanten, typ lägga ett finger på klittan så exploderade allt.
Nu är känseln ganska skum, inget som ger mig nåt egentligen (tyvärr).
Låter ju onekligen som du verkligen hade superkänsliga och sköna bröst! Underbart att få utdelning av bröstslickande.

Tråkigt att tappa den härliga njutningen av bröstslickandet känns det ändå som operation var värt det?
 

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Låter ju onekligen som du verkligen hade superkänsliga och sköna bröst! Underbart att få utdelning av bröstslickande.

Tråkigt att tappa den härliga njutningen av bröstslickandet känns det ändå som operation var värt det?
Nja, ingen som informerade om att det blir så på i stort sett alla bröstförstoringar.
Jag hade små men väldigt fina bröst, och hade varit nöjd med dom om jag fick valet innan.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Om det är till någon tröst så är dom väldigt fina. Men skulle avsky att bli av med känseln i bröstvårtorna. Så mysigt att bli stimulerad där.
Ja, visst är det mysigt! Men jag har förstått att många män inte alls tycker det. Är det samma med kvinnor att det finns de som inte känner någon sexuell stimulans i vårtorna? Och hur är det med övriga bröstet? Är det skillnad på att få bröstet smekt mot att bli smekt någon annanstans?
 
Toppen