Hej då på er.

R

ryter

Gäst
Drar mig tillbaka o lämmnar forumet från och med nu.
Tack alla för många härliga stunder.


:D

puss i ljumsken på er

/Ryter





(kanske ses vi igen) ;)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Vi är nog en del som blev lite brända i turbulensen som var
för ett tag sedan, då mångas konton forsvann.

Men det är sant som du säger, LÅT OSS LIVA UPP ONANERA.SE.
Det kommer alldrig bli bättre än vi gör det, mina kära med-onanister.
:p :D ;)
 
R

ryter

Gäst
Kollade om mitt konto finns kvar och det gjorde det ju.. Vissade sig att man inte kan hålla sig härifrån trots allt.. ;):D:)


Så ni blir inte v med mig än på ett tag.. ;);)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Många som lämnar?
Varför? :unsure:

Behövs det något svar??
Kommer tomten från Sahara
Ona är så jävla trist nu :(
----------------------------
Härlig inställning verkligen uppbyggande för forumet! (Ironi, bäst att vara tydlig)
Forumet är VI och forumet blir inte trevligare än vad VI gör det till.
Har kanske inte bidragit med nåt till forumet själv men har i alla fall det goda omdömmet att inte klaga heller...
Fundera i stället på vad kan JAG göra för att det ska bli trevligt här och inte på vad kan NI göra för att JAG ska få det trevligt här så kommer det här att bli den oas för oss alla som vill ha vänner att dela sina tankar och drömmar med.
Och då menar jag inte att man ska snoka reda på namn och adresser och skrämma bort mäniskor från forumet som vill ha en lite mer anonym tillvaro, det är INTE att göra forumet trevligare!
Kram på er alla....i allafall på er som inte känner för att strypa mig nu.:)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
bra skrivet min vän.

Dags att göra denna sida till det underbara stället som det en gång var.

VI ska NJUTA här inne..lämna allt gammalt skit.

snuska till det..mysa..utbyta erfarenheter..göra varandra KÅTA.
inspirera till att testa nya saker.
JA...vara oss själva och tillåta det.


KOm igen nu...använd era fantasier..drömmar och skriv massor i forumet..

KRAM från en idag...OTROLIGT kåt Onanist:p;)
 

mrniceman1

Medlem
Kön
Man
Ja nog känns det lite inaktivt här, något som nog skulle öka aktiviteten är ju om det blir lättare och fler som laddar upp bilder att kika på, det kåtar ju lätt upp folk :p

En administrativ fråga: Hur länkar man en bild till ett inlägg så att den syns, det går ju att infoga bilder från hårdisken men hur länkar man en adress så bilden syns?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tänker precis samma sak som er andra, men vad sjutton, håller forumet på att dö ut eller? Det skulle vara jävligt trist.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Tänker precis samma sak som er andra, men vad sjutton, håller forumet på att dö ut eller? Det skulle vara jävligt trist.
--------------------------
NEJ! Det får inte hända!
Onna är min första kontakt med liknande forum och det har blivit liksom ett hem..varit på en del andra sighter men alltid kommit tillbaka hit, känns bra här och vill inte att forumet ska dö ut, iden är helt ok bara opp till oss att förvalta den på ett bra sätt!
 
Toppen