Hemagjorda leksaker??

Furuba

Ny medlem
Kön
Man
Har letat runt en massa men kan inte hitta en sådan tråd, trotts att jag vet att jag har läst det innan någongång... aja..

iaf, är det någon som har några bra tips på hur man kan göra egna sexleksaker av hemmabruk? typ egen lösfitta och sånt.. har testat fylla en plastpåse med glidmedel och satt mellan 2 kuddar och knullat redan, men det skavde bara mot ollonet:unsure:
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
Jag har tyvärr inga svar på din fråga men det hade varit kul med några tips eller guider på en lösfitta som du sa. Hoppas någon kommer med några sköna förslag. :D
 

Henrik_M

Ny medlem
Ålder
37
Kön
Man
Har inte testat det själv men hört att om man kokar mackaroner, och häller dom i en termos ska det tydligen vara en skön lösfitta :D Men man får ju vänta lite så man inte bränner sig ;)
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
Jag har också hört om mackaroner i termos grejen och testat själv fast ett problem var att man inte kan sitta eller ligga för då ramlar ju mackaronerna ut så man måste ligga på magen. En annan nakdel enligt mig var att det var för lite motstånd (från sidorna) för när man kom in mosade man mackaronerna lite grann och det krävs nog mycket mackaroner för att öka motståndet från sidorna fast det går nog.
Har inte någon några förslag som ni själva har testat och som var skönt? Ska ju vara lite motstånd på penisen (inte från toppen) :) och det ska glida bra så man inte "river" olonet (ser kanske på min bild att jag inte har så mycket förhud).
Tack i förhand :D
 

runkaren908

Medlem
Kön
Man
de funkkar bra om du tar en banan och tejpar den o sen in i micron så själva bananen blir lite lösare o sen skär du av ändan på den o trycker ut alla banan o sen ba o pumpa tyvärr kan man inte ha för tjock kuk...
 

jotyr

Ny medlem
Kön
Man
Häll lite olivolja/glidmedel i en plastpåse (3 liters) och kleta runt det inne i hela påsen. Trä sedan ner påsen i en hushållspappers-rulle och ni har en bra fitta.'
Tryck sedan den mellan madrasserna i en dubbelsäng och ni får en bra fitta som kan göras tight ;)
 

storlek78

Medlem
Kön
Man
Jo, tillverkade en billighetsvariant av"Miss softie"..
Ta en större fryspåse i plast,fyll den med varmt vatte typ kroppstemperatur, till
lite mer än hälften, dra upp botten genom påsen till öppningen o knyt ihop.
Lite kroppslotien, typ LDB, eller liknande i "slidan" o sätt på försiktigt, så den inte spricker...
Har praktiserat detta ett otal ggr. PRÖVA vetja..
Publicera gjärna resultatet i bild...
Ha det i exprimenterandet. :)
 
Toppen