Heterokillar som runkat annan kille?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jodå, det anser jag att man kan vara. Tycker det är skillnad om man är intresserad av män eller intresserad av deras könsorgan. Jag skulle aldrig kunna bli intresserad och bli kär i både en man och en kvinna. Det anser jag är att vara bi
Jag delar den uppfattningen. Det är två olika saker. Blir man emotionellt engagerad i en annan man och samtidigt i kvinnor är man bisexuell. Att bara vilja ha sexaktiviteter med en annan man är inte detsamma, utan bara nyfikenhet, sex- och upptäckarlusta.
 

Edan

Aktiv medlem
Kön
Man
Märkliga definitioner av homosexualitet här i tråden. Ordet HomoSEXUALITET antyder ganska starkt att det är sexualakten som avses snarare än det emotionella. Om man sätter på, suger av eller runkar av en annan man ja då befinner man sig i det homosexuella spektrat, dvs man är ej heterosexuell.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Märkliga definitioner av homosexualitet här i tråden. Ordet HomoSEXUALITET antyder ganska starkt att det är sexualakten som avses snarare än det emotionella. Om man sätter på, suger av eller runkar av en annan man ja då befinner man sig i det homosexuella spektrat, dvs man är ej heterosexuell.
Jaha?!? Jå har ju inte ens de som uppger sig vara homosexuella själva definierat sig
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Märkliga definitioner av homosexualitet här i tråden. Ordet HomoSEXUALITET antyder ganska starkt att det är sexualakten som avses snarare än det emotionella. Om man sätter på, suger av eller runkar av en annan man ja då befinner man sig i det homosexuella spektrat, dvs man är ej heterosexuell.
Sexualitet har inget med den sexuella akten att göra. Det är en synonym för sexuellt intresse rent allmänt och förmåga, dvs könsdriften, könslivet. Utifrån det definieras sedan de olika preferenserna, hetro, homo, bi, m fl, men det har inget med vilka aktiviteter man utövar att göra. Det är bara en inkrökt, gammaldags och fördömande inställning och uppfattning som framhärdar i det Edan ger luft åt. Läs def på SAOB eller Synonymer innan nästa gång !
 

Edan

Aktiv medlem
Kön
Man
Alla får naturligtvis ha sex med vem man vill men att tro att man är heterosexuell samtidigt som man gärna sätter på män i röven tyder på att man förnekar vem man är. Välkomna ut ur garderoben.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Har sagt det i flera andra trådar...: Jag har aldrig klassat mig som hetero-, bi- eller homosexuell.
Jag lever i ett väl fungerande äktenskap med en underbar kvinna.
Redan från inledningen har det stått klart att jag även tänder på män, vilket hon har varit helt okej med.
När jag drabbades av ohälsa för några år sedan hade vi lyckan att träffa en kille som " swingade båda vägarna" .
Han gav min fru det jag inte kunde ge henne.
Jag, däremot tände på både honom och min fru...
Vad gör det mig till?
Vilken läggning ska man stämpla i pannan på mig?
Eller är det okej att vägra att låta sig stämplas och ställas i ett fa(u)ck..?

Jag ser mig som en livsnjutare!!
Och det är väl inte så tokigt, ändå?
Peace & Love
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Alla får naturligtvis ha sex med vem man vill men att tro att man är heterosexuell samtidigt som man gärna sätter på män i röven tyder på att man förnekar vem man är. Välkomna ut ur garderoben.
Och vad har du för slående stämpel/epitet för de som utövar akten självtillfredsställelse/onani, för de måste ju enligt dina åsikter också klassas som en särart med egen namnlapp?
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
@Kenny601 och @Coq4Fun säger det så bra.

Jag definierar mig som hetero, skulle aldrig kunna bli intresserad eller kär i en kille. Skulle inte tända på att kyssa eller hångla med en kille.
Ändå har jag sugit en del kuk… men det har varit på ”order” och jag har inte ogillat det… :)
Håller helt med dig, jag skulle inte vilja hålla på och kyssas med killar, men om kemin stämmer så har jag inga problem med att runka och suga kukar, av någon anledning så tycker jag att det är mindre ''äckligt''. Konstigt eller?? Det tycker inte jag.(n)(y):whistle:
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Gör ett Kinsey test så får ni svar på hur mycket/litet bi ni är. Finns många varianter av bi.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gör ett Kinsey test så får ni svar på hur mycket/litet bi ni är. Finns många varianter av bi.
Redan gjort :p

The Kinsey Scale Test! What Is Your Sexuality?

QUIZ COMPLETE
You are 1 (Predominantly heterosexual, only incidentally homosexual)!
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Gör ett Kinsey test så får ni svar på hur mycket/litet bi ni är. Finns många varianter av bi.
Ganska ointresserad av att mäta hur mycket/lite bi jag är....
Jag är en sexuell varelse. Punkt.
Det är allt jag behöver veta om mig själv.

Jag tror att det är vanligt att man fokuserar frågeställningar kring frågan " Vilken är min läggning?" att man filar och raspar på kanterna för att passa i mallen och faktiskt glömmer bort att njuta och leva som den människa man faktiskt är...
Släng stämplar, mallar och testfrågor åt helsicke och njut och uppskatta dig själv för den du är!
Ha det fint!(y):)
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Ganska ointresserad av att mäta hur mycket/lite bi jag är....
Jag är en sexuell varelse. Punkt.
Det är allt jag behöver veta om mig själv.

Jag tror att det är vanligt att man fokuserar frågeställningar kring frågan " Vilken är min läggning?" att man filar och raspar på kanterna för att passa i mallen och faktiskt glömmer bort att njuta och leva som den människa man faktiskt är...
Släng stämplar, mallar och testfrågor åt helsicke och njut och uppskatta dig själv för den du är!
Ha det fint!(y):)
Exakt, bra skrivet! Vi har ju fått vår sexualitet inte bara för att skaffa barn utan, som en kroppslig och själslig njutning för vår egen skull, att utöva, undersöka och pröva oavsett med vem.
Det är bara kyrkans stämplar som hänger sig kvar, som vill inordna folket i fack för att utöva makt och som för länge sedan skulle ha skrotats. Det är märkligt att i Sverige idag och världen med för den delen, kyrkans göranden och tyckanden fortfarande utövar sådan makt på folket. Inte minst hur många av dess tillskyndare som tror att de är i sin fulla rätt att bestämma över vad människor ska göra eller inte göra, tycka eller inte tycka och så ofta det går, vädra sina mossiga och förlegade åsikter.
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Såklart vore det bäst om alla gamla religiösa komtrollmetoder försvann. Både straight, bi och gay! Kinsey är ju bara en början att luckra upp det.
 
Toppen