Heterokillar som runkat annan kille?

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har runkat 2 kompisar i högstadiet, och dom mig, för 35-40 år sen, den ena blev det bara 1 gång med, den andra flera gånger, kändes naturligt men ändå förbjudet på samma gång.

Tillägg, blev även en kille för 20 år sen, skulle blivit mer, men ja sprutade rätt fort.
 
Last edited:

Maloja

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
När kåtheten trycker på så gillar jag att runka tillsammans med andra killar, oftast tar jag bilen till parkering nånstans eller besöker ett nakenbad...för att där hitta någon som vill runka mig skönt. Oftast är problemet att många tjatar om att suga och det vill inte jag pga smittorisken...Just nu fantiserar jag dock om att ligga på rygg med rakad rumpa och någon runkar våra kukar ihop, kanske ett ollon mot rumphålet men bara om det känns helt safe....Därför känns det bäst med bi/hetero/nyfikna killar. De är diskreta och förhoppningsvis safe. Hay-killarna som raggar kan vara lite för på och vilka mer...
 

maxat

Aktiv medlem
Kön
Man
När kåtheten trycker på så gillar jag att runka tillsammans med andra killar, oftast tar jag bilen till parkering nånstans eller besöker ett nakenbad...för att där hitta någon som vill runka mig skönt. Oftast är problemet att många tjatar om att suga och det vill inte jag pga smittorisken...Just nu fantiserar jag dock om att ligga på rygg med rakad rumpa och någon runkar våra kukar ihop, kanske ett ollon mot rumphålet men bara om det känns helt safe....Därför känns det bäst med bi/hetero/nyfikna killar. De är diskreta och förhoppningsvis safe. Hay-killarna som raggar kan vara lite för på och vilka mer...
Känner lite likadant!
Är gift och drar mig lite för att söka kontakt eftersom de flesta vill ha mer.
Vill ju bara runka.. :ROFLMAO:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Känner lite likadant!
Är gift och drar mig lite för att söka kontakt eftersom de flesta vill ha mer.
Vill ju bara runka.. :ROFLMAO:
samma med mig. Men det gäller att sätta sina egna gränser och inte låta andra styra. Bor man på större orter finns ofta nån porrbio med bås där man kan får runka andra eller själv bli avrunkad. Jag besöker sådant i Gbg ibland.
 

maxat

Aktiv medlem
Kön
Man
samma med mig. Men det gäller att sätta sina egna gränser och inte låta andra styra. Bor man på större orter finns ofta nån porrbio med bås där man kan får runka andra eller själv bli avrunkad. Jag besöker sådant i Gbg ibland.
Jag har inget trevligt minne från porrbio.
Var lite på fyllan påvägen hem från Blue vision, fick lite feeling.
Tänkte att jag skulle runka lite snabbt i soffan, skjuta en sats och sedan röra mig vidare hemåt.
Runkar öppet men ändå lite för mig själv.
Då kommer en herre och frågar om jag behöver hjälp.
Tackar artigt nej, klarar mig idag.
Då börjar den jäveln att försöka forcera till sig mot mitt blottade kön, trots att jag trycker bort huvudet och hans händer ifrån mig!
Blev arg och gick hastigt ifrån han.
Skulle väl sagt till personalen eller liknade, men var lite onykter så kände mig klar med det stället.

Summan av den storyn är att ska jag runka någon ska jag kunna växla ord emellan först och främst samt kunna ha en bra feeling emellan.
För runka av någon vill jag verkligen prova! :D
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har inget trevligt minne från porrbio.
Var lite på fyllan påvägen hem från Blue vision, fick lite feeling.
Tänkte att jag skulle runka lite snabbt i soffan, skjuta en sats och sedan röra mig vidare hemåt.
Runkar öppet men ändå lite för mig själv.
Då kommer en herre och frågar om jag behöver hjälp.
Tackar artigt nej, klarar mig idag.
Då börjar den jäveln att försöka forcera till sig mot mitt blottade kön, trots att jag trycker bort huvudet och hans händer ifrån mig!
Blev arg och gick hastigt ifrån han.
Skulle väl sagt till personalen eller liknade, men var lite onykter så kände mig klar med det stället.

Summan av den storyn är att ska jag runka någon ska jag kunna växla ord emellan först och främst samt kunna ha en bra feeling emellan.
För runka av någon vill jag verkligen prova! :D
Punkt 1: Håll dig alltid nykter!
Punkt 2: Döm inte ut porrbion för att det finns puckon där ibland.
 

Kink

Medlem
Kön
Man
När kåtheten trycker på så gillar jag att runka tillsammans med andra killar, oftast tar jag bilen till parkering nånstans eller besöker ett nakenbad...för att där hitta någon som vill runka mig skönt. Oftast är problemet att många tjatar om att suga och det vill inte jag pga smittorisken...Just nu fantiserar jag dock om att ligga på rygg med rakad rumpa och någon runkar våra kukar ihop, kanske ett ollon mot rumphålet men bara om det känns helt safe....Därför känns det bäst med bi/hetero/nyfikna killar. De är diskreta och förhoppningsvis safe. Hay-killarna som raggar kan vara lite för på och vilka mer...
Tänker lika. Är sambo så det behöver vara diskret och säkert. Men att vara nakna tillsammans och leka med kukar skulle vara skönt.
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Var på Ågesta badet i Stockholm, gick en liten runda i skogen intill badet. Där stötte jag på en kille fullt påklädd som blev uppenbart upphetsad av att se mig helt naken, jag stannade framför honom och lät honom titta. Frågade om han ville känna på min släta kuk, först blev han lite osäker men jag sa att det var ok, så han började försiktigt känna på mig och jag såg på hans byxor att han var stenhård. Jag bad honom ta fram kuken och han gjorde det. Tog ett stadigt tag om hans penisrot och började runka honom medans han kände på min kuk. Han kom rätt snabbt, kunde känna hur hans sperma kom i hans urinrör och sen spruta ned mig. Var rätt skön känsla att veta att han i det ögonblicket hade det väldigt skönt. Runkade sedan själv och lät honom ta ett par bilder med mobilen på mig när jag kom.
 
55 årig man, kanske mer gubbe...haha... vore häftigt att träffa nån för runk tillsammans.
Vill bara runka, är i förhållande så det ska hållas diskret....
Dom flest börjar ju tjata om knull å sug, så därför har det inte blivt nått med nån...än...
Finns i STHLM om nån känner sig nyfiken,
 
Toppen