Heterokillar som runkat annan kille?

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Sexuell kontakt har varit styrt av normer. Att slicka en kvinna eller suga en man handlar om hud och vätska. Normer är löjliga, normer stryper människor. Frihet är att välja vad man vill utan att bli dömnd. Att dömma sexuallitet är så då (forntiden), låt oss gå framåt snoppar, snipor, sperma sprut och rinnande snipor. se vår sexuella framtid. Våga vara er själva.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Gick in där och kollade nu eftersom du tipsade, men alla var så jäkla extrema.. :oops: Skulle bara vilja börja med att lattja med en annan än min egen i handen, inte börja med något sånt extremt.. ;)
Det är ju tyvärr så att det i de flesta fall är ''pang på rakt upp i dajmkrysset som gäller'' på BC, men det finns faktiskt de som vill träffas för att ''bara runka'' också, men det är kanske lite sällsynt.(n)(n)
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Som jag har chattat med en annan person här. Ha en picknick på varma klippor, äta och dricka gott. Prata om sex, bada nakna, runka själv eller andra. Och dom som vill/vågar suger. Inget mer. Varför skall inträngande vara så viktigt, handlar det om dominans så visar det på den svagare människan!
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Och det finns människor som vill
ha lite extra njutning i en annans närvaro. krydda på livet, pricken över i:et.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Om namn och definitioner inte är så viktiga, varför då till varje pris kalla sig hetero?

Vi använder verbal kommunikation, så att sätta namn och definition på saker kommer vi aldrig ifrån. De män som gillar sex med män (runka är att ha sex) är per definition inte heterosexuella. Låt det sjunka in, bli bekväm med det. Det är ok att inte vara hetero.

Det inte inte namnen eller facken det är fel på, utan vår inställning till att tillhöra dem.

Fred! :)
 
Last edited:

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Tja... Kan ju bara svara för mig själv....
Beslutet att låta omskära mig var inte sprunget ur religion på något sätt.
Hade oturen att födas med alldeles för trång förhud och standardförfarandet på den tiden, var omskärelse.
Nu har det inte inneburet några större problem för mig, då det gäller erotiken...

Det verkar finnas olika uppfattningar om huruvida detta är tilltalande eller ej.
Gott så...
JAG är är nöjd med Byxormen i alla fall.
Den har skänkt mig många ljuva stunder...
Det är samma för mig, min förhud var för trång så jag blev omskuren i tonåren. Trivs bra med det. Har lite hud kvar på baksidan under ollonet som ger mig mycket njutning.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Gick in där och kollade nu eftersom du tipsade, men alla var så jäkla extrema.. :oops: Skulle bara vilja börja med att lattja med en annan än min egen i handen, inte börja med något sånt extremt.. ;)
Gäller att hitta "rätt" lekkamrat. Kan hålla med om att det finns extremt folk på sajten..
 
Toppen