HJÄLP:::VAKNA TACK

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
nu får det vara nog..EMBLEMET måste bort.

Dom som bara förstör har inget här att göra, så snälla ta tag i denna sak och fixa det omedelbart.
Vi vill ju att alla ska trivas..
tack på förhand
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
nu får det vara nog..EMBLEMET måste bort.

Dom som bara förstör har inget här att göra, så snälla ta tag i denna sak och fixa det omedelbart.
Vi vill ju att alla ska trivas..
tack på förhand

Håller helt med Skeda.
Tänk om alla kunde visa respekt för varandra, istället för att förstöra för andra genom olika hot och annat.
Önska att Onanera ska få fortsätta att vara en fristad för oss med en livlig fantasi och ett öppet sinne, enda forumet jag vet där man får så många insikter av andras erfarenheter och kan dela med sig av sina egna.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
nu får det vara nog..EMBLEMET måste bort.

Dom som bara förstör har inget här att göra, så snälla ta tag i denna sak och fixa det omedelbart.
Vi vill ju att alla ska trivas..
tack på förhand
.....................................
Bra Skeda!

De är väll själva fn att vissa ska förstöra för andra hela tiden, som att de mår illa av att deras omgivning inte mår lika illa som de själva....
Hoppas du får gehör för din uppmaning nu och att man blockar Ip-adressen och inte bara nicket.
Hmm och kanske lägga ut den med så kan vi vara lika flitiga i att forska som han har varit motvissa här...;)

Var justa mot varandra, borde vara en självklarhet eller hur?
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
nu får det vara nog..EMBLEMET måste bort.

Dom som bara förstör har inget här att göra, så snälla ta tag i denna sak och fixa det omedelbart.
Vi vill ju att alla ska trivas..
tack på förhand


Jag håller verkligen med! De som förstör har inget här att göra!

Men det verkar som att emblemet är en medlem som har blivit avstängd tidigare:sleep:

Det går aldrig att gardera sig helt från sjuka hjärnor! emblemet kan bli medlem igen om jag har förstått det rätt.

Alltså! Man kan registrera sig med ett nytt nick!

Kanske är det med emblemet som med vissa andra sjuka hjärnor? De blir farligare ju mer uppmärksamhet de får:sleep:

Jag har verkligen inget svar på frågan, men när jag blev medlem här, hamnade jag mitt i ett kaos kan man säga! Det skulle ha varit lättast att lämna kaoset.

Men jag valde inte det lättaste, jag valde det bästa:oops:;):love::love:

...och det trivs jag med. Tack vare skeda och andra

;):love:
 
Toppen