Hot n cold

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Testade ett glidmedel som är typ hot and cold nyligen. Gav en grym känsla och rekommenderas ”varmt”

La ett par droppar utsidan fittan innan smek och mmmm
Hade helt glömt bort tjusningen med glidmedel. För en vecka sedan när jag introducerade nya lekar på repertoaren kom det åter till heders. Har köpt några olika tuber att avnjuta nu.
Har experimenterat lite med att blanda handsprit med Xylocain och glidmedel och runkat med det. Underbart. Ska utforska några liniment också
 

Martin01

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Testade ett glidmedel som är typ hot and cold nyligen. Gav en grym känsla och rekommenderas ”varmt”

La ett par droppar utsidan fittan innan smek och mmmm
Vad heter den du kan inte ta en bild på den skulle vara härligt o få testa på någon kvinnlig besökare i framtiden
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Belladot Hot and Cold, gör att jag känner mer intensivt, bränner och sticker på ett sätt som ökar känslan, lägger jag det nära clittan, antar att det smetas ut över clittan ändå men då blir det nästan outhärdligt och underbart!
 
K

knakille

Gäst
Fler saker med hot n cold som jag kan göra med tjejen som gillar dominans och underkastelse?
Tar gärna emot fler förslag och tips på spännande och tabu saker som innebär den positiva smärta som ex smisk kan ge men inte smärta som är obehaglig eller skadar henne :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Fler saker med hot n cold som jag kan göra med tjejen som gillar dominans och underkastelse?
Tar gärna emot fler förslag och tips på spännande och tabu saker som innebär den positiva smärta som ex smisk kan ge men inte smärta som är obehaglig eller skadar henne :)

Lätt Bondage tillsammans med sådana grejor uppskattas. Binda fast i sängen eller liknande, får min fru att i princip så våt att det rinner mellan benen...:p
 
Toppen