Hur är det att ha stor kuk

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Ser att flera nämner problem ned att kuken hänger ner i toan och går emot porslinet, kollade lite på de toastolar jag har tillgång till hemma, måttade och jag skulle nog behöva en slak kuk på ca 20-25 cm för att den ska gå emot porslinet, riktig monster när de blir hårda.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Besökte en nationalpark i påskhelgen. Gick på utedasset där och där var en sådan konstruktion med urinseparering. Alltså en pytteliten 'skål' framtill att kissa i (när man sitter ner) och göra resten i den stora tunnan. Där kan man snacka om snuskigt om man har en stor kuk i slakt tillstånd. Den skulle antagligen ligga nere i botten på den lilla skålen.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Som jag skrev i tråden om att ha liten kuk: ”Det är en konstig diskussion egentligen. Vem avgör om jag har en stor eller liten kuk? Min är strax under 18 och det känner jag är litet jämfört med ”alla andra på nätet som har 8”/20cm”. Men vad vet jag…”
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
En fundering till er med stor kuk.
Jag tänker främst på ni med lång kuk, men även ovanligt grov kuk också.
Alltså hur det är i vissa lägen och situationer.

Tex när ni sitter på toa, och man kanske har en slak kuk på 15-20cm.
Den måste ju slå emot toastolen då?
Hur hanterar man det?

Eller när ni ska prova kläder, då kan den ju avteckna sig tydligt. Så kanske man ska visa sig för expediten.
Ibland kan det nog vara lite kul. Men är det inte jobbigt ibland?

Eller om man går till läkaren eller på massage.
Även om ni inte får ståkuk, så kan det väl vara jobbigt?
Massagen på magen, ofta e ju bänkarna hård och då borde väl det vara obekvämt med kuken?

Så ja, nu fattar. Jag är alltså nyfiken hur det är att ha stor kuk i olika situationer och hur ni hanterar dom osv:)!?

Berätta lite om hur ni gör och hur det är:).

Från en som nog har rätt normal kuk :p
Min är 18 cm och 15,5 i diam. När den är hård. Grovleken gör att frugan tycker den gör ont när man tränger in. Annars är jag sjäkv nöjd med storleken. Ollonet hamnar i porslinet när man sitter mer på toastolen. På borta-toa får man trycka in n kuken lite.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag skulle gärna vilja ha en större kuk, typ 5-6 cm och skulle då gärna skylta med den också, inte som att blotta mig, men om någon vill se så varsågod och titta och den som vill får gärna känna på den, men som sagt så tycker jag att det fattas 5-6 cm (snyft).
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag skulle gärna vilja ha en större kuk, typ 5-6 cm och skulle då gärna skylta med den också, inte som att blotta mig, men om någon vill se så varsågod och titta och den som vill får gärna känna på den, men som sagt så tycker jag att det fattas 5-6 cm (snyft).
Vad är det för storlek på din då vid stånd?
Jag har alltid uppgett att min är ca 17 cm, men för någon vecka sedan mätte jag den igen och döm om min förvåning och besvikelse, den är numera mellan 15-16 cm. Fortfarande i normalstorlek, men lite surt att den minskar.
Är det något som ni andra äldre män också märkta av, att den minska med åren?
 
Ganska jobbigt att ha extemtjock kuk som jag. Älskar visserligen bulan och hur den ligger längs med benet och ser ut som jag stoppat en aubergine i kallingarna. Men så fort jag ska böja mig så tar den emot och är i vägen. Ibland är ju byxorna alldeles för tajt också, nytvättade speciellt. Då tecknar den sig lite väl mycket och det blir nästan komiskt
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Ganska jobbigt att ha extemtjock kuk som jag. Älskar visserligen bulan och hur den ligger längs med benet och ser ut som jag stoppat en aubergine i kallingarna. Men så fort jag ska böja mig så tar den emot och är i vägen. Ibland är ju byxorna alldeles för tajt också, nytvättade speciellt. Då tecknar den sig lite väl mycket och det blir nästan komiskt
Låter inte skönt
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Ganska jobbigt att ha extemtjock kuk som jag. Älskar visserligen bulan och hur den ligger längs med benet och ser ut som jag stoppat en aubergine i kallingarna. Men så fort jag ska böja mig så tar den emot och är i vägen. Ibland är ju byxorna alldeles för tajt också, nytvättade speciellt. Då tecknar den sig lite väl mycket och det blir nästan komiskt
Den bulan vill man ju se bild på, älskar när man ser tydliga bulor. Finns få saker som sätter sån fart på min fantasi som när man ser en rejäl bula, särskilt när man ser hur dehänger ner i byxbenen. Önskar att fler kunda kosta på sig att bjuda på en bula. Har själv kanske inte den största bulan, men brukar ta hjälp av lite kukringar för att framhäva den lite extra, då kan den bli ganska tydlig med rätt byxor. :p
 
Toppen