Hur är dina onanifantasier

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur fantaserar ni när ni onanerar. Ponera att ni inte har något onanimaterial på mobilen eller pc eller tv..
Själv i sängen...
Fantiserar ni en bild, en sekvens, har ni en hel berättelse i huvudet?
Själv utgår jag från en tankebild. En situation. Från den kommer ett förlopp. Det händer mer. Utvecklar sig till en "berättelse". Kanske har det att göra med inlärningshistoria.. att jag började läsa sexnoveller...
Kul att att höra hur andra gör..
Ni är själv i sängen... Bara du.. inget mer.. hur går fantasin när du onanerar?
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Det är så jag oftast gör, fantiserar. Ganska svårt att hitta onanimaterial som jag tänder riktigt på, tycker jag.
Har jag tid på mig så fantiserar jag igenom hela upplevelsen, från första kyss, typ. Just nu är det en kollega som figurerar mycket i såna fantasier. Vacker som få…
Har jag mer bråttom brukar jag använda ”minnesfilmer” från bra sex jag haft.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag onanerar lite olika. Ibland med cam2cam, ibland till nån film och ibland till fantasi både påhittad och erfarna.
Om jag ligger ensam i sängen och bara fantiserar så blir det oftast fantasi med en fd kollega. Träffar henne ibland för lunch eller en promenad. Lite kramar som ibland blir lite längre än 'tillåtet'. Så fantasierna blir en fortsättning på de träffarna om hur vi hamnar i sänghalmen och vad som sedan händer...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är så jag oftast gör, fantiserar. Ganska svårt att hitta onanimaterial som jag tänder riktigt på, tycker jag.
Har jag tid på mig så fantiserar jag igenom hela upplevelsen, från första kyss, typ. Just nu är det en kollega som figurerar mycket i såna fantasier. Vacker som få…
Har jag mer bråttom brukar jag använda ”minnesfilmer” från bra sex jag haft.
Härligt att höra. Tar till mig idé om sköna sexminne!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta om tidigare partners eller bra sex-sessioner som sticker ut. Kan vara allt från den första avsugningen eller till när jag och exfrun var nyårskåta och jag knullade henne på köksbordet medan de andra tittade på fyrverkerierna utomhus.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta om tidigare partners eller bra sex-sessioner som sticker ut. Kan vara allt från den första avsugningen eller till när jag och exfrun var nyårskåta och jag knullade henne på köksbordet medan de andra tittade på fyrverkerierna utomhus.
Nu fick jag också ett roligt minne. Jag och hustrun gick hem efter tolvslaget. Ganska dragna invigde vi det nya året..
Det blev lite kinky. Jag rev sönder hennes trosor och tog henne hårt bakifrån. Båda gillade grejen men vi kunde inte riktigt titta varandra i ögonen dagen efter...
 
Toppen