Hur djupa e ni?

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
Hej nyfiken som man e undrar jag hur djupa är ni, har ni kunnat få in stora saker typ en hel gurka eller en hel dildo i musen, att en kvinna kan suga ner hela kuken i halsen det är väldigt imponerande men som sagt klarar bara en mus av 17-20 cm innan det tar stopp????
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
vad jag har hört så ska musen bara vara runt 8-12cm djup... man når ju livmodershalsen bara genom att pulla en tjej.. Eller har jag fel??

//// Emmet
 

tomaserotika

Ny medlem
Kön
Man
Helt rätt vaginans är i normal läge inte djupare än 10-13 cm. När hon blir kåt händer massor mer än att musen blir varm å därmed ”svettig” där en sak är att vaginan vidgas samtidigt som den rättar ut sig. Jag har mer info om det här och med det beskrivningar vilket för den känsliga kan kännas för kliniskt, hör av dej om du vill veta mer.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Vaginan är ju som sagt [red]ganska[/red] töjbar, främst i sidled... man ska ju kunna klämma fram en bebis genom det där utrymmet... :)

En del tjejer föredrar ju faktiskt en grov penis framför en lång.

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

bulliga

Ny medlem
Kön
Man
Min vagina blir ganska stor när den är våt. redan första gången jag hade sex så var jag trång i mynningen, men där inne stor och hal. Min fitta är lång och vidgar sig.
En mer 23 cm och grov kan stöta hårt i mig utan att det gör ont.
Men jag har gärna sex med en 14 cm också, bara den är hård!
Alla kukar är sköna! Men den ska vara hård!
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Min tjej som är ganska liten i kroppen (om det nu spelar ngn roll?) kan ibland tycka att jag kommer in för långt. Särskilt om jag tar henne bakifrån och blir riktigt ivrig och stöter på rejält. Min kuk är 16-17 cm så där någonstans verkar hennes längdgräns ligga. Flexibiliteten på bredden verkar av naturliga skäl mycket större.

hand-tra-la-la
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Jag har mätt nån gång för nått år sen och då var jag 17. nånting, sen mätte jag igen fast då var jag inte kåt, bara för nån månad sen och fick 15 nått.
 

axl

Ny medlem
Kön
Man
Intressant...då menar du att ni tjejer även växer på "längden" av upphetsning...eller ska jag säga djupet kanske. Det var nytt för mig! Flexibilitet är ju bra:)

hand-tra-la-la
 

pudding

Ny medlem
Kön
Man
JAg har inte mätt så där med måttband... Men min man har en längd på 18-20 cm... coh det funkar bra.... Men när han tar mig bakifrån vilken är den bästan samlagsställningen som finns kan det ibland kännas att det tar stopp.
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by SonPari

Jag har mätt nån gång för nått år sen och då var jag 17. nånting, sen mätte jag igen fast då var jag inte kåt, bara för nån månad sen och fick 15 nått.

vad mätte du med då?
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ett ljus, sen gjorde ja ett jack i ljuset med nageln precis vid mynningen och sen mätte med en linjal
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Ju kåtare tjejen är desto djupare blir hon. Fittan liksom "reser" sig inuti henne och blir sååå go, våt och mjuk att hon kan ta emot lite vilken storlek som helst...;)

mera kärlek
 

bobby

Ny medlem
Kön
Man
De kvinnor som mäter med en dildo e.d är ofta 16-18 cm djupa, men de mäter troligen när de inte är kåta, när en kvinna blir kåt så förlängs även slidan betydligt
Pröva att mäta direkt efter eller under sammlaget.
Djupet kommer då att vara ett flertal cm mer
Mät med en dildo som är ca 30 cm, det finns kvinnor som kan dessa storlekar men det är ovanligt
Avbryt samlaget när ni är mycket kåta, och testa hur långt ni får in dildon innan det gör ont, pröva det "doggy style" slidan lär vara som djupast då
sänd gärna in savaret till detta forumet ;kvinnans djup
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
Originally posted by axl

Min tjej som är ganska liten i kroppen (om det nu spelar ngn roll?) kan ibland tycka att jag kommer in för långt. Särskilt om jag tar henne bakifrån och blir riktigt ivrig och stöter på rejält. Min kuk är 16-17 cm så där någonstans verkar hennes längdgräns ligga. Flexibiliteten på bredden verkar av naturliga skäl mycket större.

hand-tra-la-la
Du träffar nog livmodertappen på henne, ska tydligen göra lite ont, som att få ett snäpp på pungen ungefär. din kuk kanske e formad på ett sätt som träffar den punkten i den ställningen. ledsen om stoltheten försvinner men det behöver inte betyda att du nått botten. Fittan är inget rör med en plugg i ena änden direkt.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by bobby

De kvinnor som mäter med en dildo e.d är ofta 16-18 cm djupa, men de mäter troligen när de inte är kåta, när en kvinna blir kåt så förlängs även slidan betydligt
Pröva att mäta direkt efter eller under sammlaget.
Djupet kommer då att vara ett flertal cm mer
Mät med en dildo som är ca 30 cm, det finns kvinnor som kan dessa storlekar men det är ovanligt
Avbryt samlaget när ni är mycket kåta, och testa hur långt ni får in dildon innan det gör ont, pröva det "doggy style" slidan lär vara som djupast då
sänd gärna in savaret till detta forumet ;kvinnans djup

Bobby ja har aldrig någonsin hört talas om en tjej som är 30 cm djup. Det kan man bara inte bli om man är normal. Jag är 12 cm djup ungefär okåt och runt 17 kåt. Det är vad de flesta brukar ha, det mesta ja har sett har varit något på 19.

Suger för pengar
 

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
Jag trodde runt 14 i djup var standard, men jag kan ju ha fått för mig saker bara.
Sällan man ser så mustigt djup penetration i vilket fall, precis som SonPari sa så tror jag också att det är extremt ovanligt på ett djup runt 2 decimeter.

Hur mäter ni och kollar det här btw?

-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"
 
Toppen