Hur "elaka" fantasier har ni?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
blanda inte ihop Doktorn med mig, doc H!
vi har inte riktigt samma preferencer!




Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Jag kan gilla lite lätt skämmiga fantasier... såg en gång en skämtteckning med en söt tjej på nudistläger. Hon hade satt sig någonstans så att hon fått hela stjärten (som var ganska stor) full med taggar (eller blivit attackerad av ett piggsvin eller nåt sånt). I alla fall, så fick hon ligga över en (manlig) "lägerledares" knä med rumpan i vädret medan han hjälper henne att plocka bort alla taggarna från stjärten...

Han säger ngt till henne om att hon kanske lär sig att se upp med var hon sätter sig, och ett par andra tjejer tittar på och fnissar lite. Den tänkte jag mycket på i flera år (såg den när jag var 16)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Har till och med hänt att jag stoppat mina egna fantasier för att jag kännt att nej, det där vill jag ju inte ska hända i verkligheten... Någon som känner igen sig i det??
Jo, samma här. Kan vara hur upphetsande fantasi som helst, men i samma sekund som jag slås av att "nej aldrig på riktigt", så blir det i stället helt avtändande. Hänger ihop med att titta på porr med. Ser jag något jag själv inte skulle kunna tänka mig, så vips kan den slakna på en sekund.
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by sexy_me

Jag drömmer om att bli "våldtagen" och tvingad till sånt jag inte vill... Utnyttjad och förnedrad till max. Gärna av fler män samtidigt!

Även fast det då skulle va en lek... Och att jag kan sätta stopp för det när jag vill... Men det drömmer jag om! ;):oops:

Alltid Kåt!!! :p

Samma här.. Jag bad tom en kille jag kände väl och litade på att "överfalla" mig i skogen på landet, men han bangade ur.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hehe.. såna rollspel e roliga..hihi
sånt tycker jag e roligt!


Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Jag kan gilla fantasier som är "elaka" åt båda håll. Ibland fantiserar jag om att jag har en svartsjuk man och att jag själv är litet slampig :oops:, så att han sätter på mig ett kyskhetsbälte [:0]

En fantasi som är elak mot män är när jag tänker på ett scenario som är ungefär så här:

Jag har varit gift ganska länge, och sexlivet börjar bli litet tråkigt. Min man föreslår att vi skall prova en trekant med en annan man. Jag är tveksam först, men efter mycket tjat låter jag mig övertalas. Min man drar hem en kille han känner litet från jobbet, och vi dricker litet vin och så - stämningen är laddad, för vi vet alla tre vad som skall hända. När vi börjar klä av oss, är jag ändå fortfarande tveksam, och har bara tagit av mig toppen, när killarna är nästan nakna. Jag blir dock ivrigare när den främmande killen har blivit helt naken och det syns att han har en riktig BAMSE! Inte så väldigt mycket längre än min mans, men härligt grov och kraftig. Jag blir plötsligt väldigt ivrig att få av mig resten av kläderna. Min mans reaktion blir den motsatta - hans kuk slaknar, när han får se den andre killens påle, så han säger till honom: "Du får börja, så piggar det nog på sig igen". Jag lägger mig på sängen och sträcker upp både armar och ben mot den andre killen, och det börjar gå för mig med detsamma som han börjar komma in i mig, och det fortsätter att gå för mig hela tiden som han knullar mig. Eftersom det inte brukar hända med min man, så har han svårt att få upp den igen. Medan den främmande mannen outtröttligt knullar mig, så säger han att det var ju tråkigt, men det blir nog bättre sedan. (Det gör det inte). När han har gått, tröstar jag min man litet förstrött, men det märks nog att jag har tankarna på annat håll...

Sedan kan jag gå vidare med olika fortsättningar. En av dem är att det nu är jag som tjatar om trekant - "det var ju din idé från början, det går nog bättre om vi försöker igen...", osv. (Och sedan är min man impotent nästa gång, också)

Det lustiga är att den här fantasin började med att jag läste ett brev till ngn sexrådgivare (Malena?) där den impotente mannen beskrev just en sådan situation
 

masugn

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Gizza

Skulle vilja pissa i min pojkväns mun, men det kanske inte är "tortyr" som så.
Det är väl vanligt att tjejerna suger sin kille och låter honom spruta i munnen, varpå många också sväljer. Jag kan förstå att vissa tjejer vill göra något liknande tillbaka, även om jag inte riktigt förstår det upphetsande i att pissa i mun. Nåväl, själv skulle jag kanske kunna låta min tjej sätta sig på min mun och låta allt komma, men bara för att få det provat. Det är ju inget farligt. Till artigheterna hör väl också att slicka rent. Tjusningen är väl säkert att tjejen för en gångs skull har makten över en hjälplös kille, och inte tvärtom som i vanliga fall. Själv skulle jag föredra det gamla tricket att pissa inne i tjejens fitta, även om det kan vara svårt. Om man vill hitta en kvinnlig motsvarighet till killarnas spermasprut, är det i mitt tycke närmast mensen.
 

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Gizza

Ja, det gillar jag och har också smakat på det.

:) Gizza! Skulle vara trevligt att få höra mer om ditt intresse för piss. Hur ser du ut (längd, vikt) och hur brukar du gå klädd?

Gillar du att stå bredbent och pissa ner i toaletten eller föredrar du något annat i samma stil. Har du druckit ditt eget piss, någon pojkväns eller en väninnas? Och självklart så tar du dej på fittan före och efter!

Jag tycker att det är upphetsande att se när pisset rusar ut ur fittan i en vacker stråle. Mums! Sedan är det ju läckert när en kvinna pissar rakt in i munnen. Strålen slår häftigt och med kraft mot gommen! Och lukten från fittan plussar på upplevelsen. Är man kåt smakar piss riktigt fint. Men smaken känns bäst med den gula vätskan i ett glas. Man kan inte få allting på en enda gång!

Hälsning, Anders
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hej Gizza.
Härligt med tjejer som är intresserade av våta lekar. Trist att du har en kille som inte törs, men egentligen är det ju ännu tristare för honom som inte vet vad han missar.

Själv kan jag bli alldeles vansinnigt upphetsad av att en tjej kissar mig i munnen. Tycker nog att jag är rätt duktig på det också, jag brukar kunna dricka utan att spilla om hon inte pressar på alltför mycket.

Vore kul om du hörde av dig, alltid kul att diskutera våta lekar seriöst.
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Verkar som om det här med att bli "våldtagen" eller bli tagen hårt bakifrån eller fantasier med flera män är nåt som tänder tjejerna lite. Men jag håller med den som skrev att "våldtäkten" måste va kontrollerad av kvinnan själv. Skitviktigt. Själv tänder jag enormt på det här med att spanka tjejen/kvinnan - typ dominera henne, tala om när hon får suga eller smeka mig. Enormt eggande. Gillar även binda fast tjejens ben - vitt särade och smeka henne, slicka henne tills hon ber om mer...

jojo
 

Boss

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Gizza

Skulle vilja pissa i min pojkväns mun, men det kanske inte är "tortyr" som så.
[/quote]
Piss är "syndigt sexigt"...har smakat
 
R

rebiz - vill inte vara med

Gäst
Hejsan!
Jag fantiserar om en ganska förbjuden sak som jag knappt vågar berätta om för min kille ens.
Anders (min kille) har en arbetskompis som heter Christer och han är väldigt trevlig, ganska gullig men BARA en fantasi.
Jag tycker de vore spännande om Anders och han kunde ta hand om mig en dag då dom kommer hem från jobbet.
Jag ska vara fastbunden, dom ska smiska mig lite, tala dirty till mig, reta mig till vansinne genom att smeka mig runtom alla "sköna" zoner.
 
Toppen