ManyaNovio

Välbekant medlem
Använder en dildo så man kommer åt prostatan. Massera den och inte slutar när det blir intensivt. Oftast blir det för överväldigande så man slutar. Det är då man har frun med strapon eller bekanta som sätter på en.
Skippa pluggar och vibratorer en lätt böjd stav eller dildo.
Manya
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Använder en dildo så man kommer åt prostatan. Massera den och inte slutar när det blir intensivt. Oftast blir det för överväldigande så man slutar. Det är då man har frun med strapon eller bekanta som sätter på en.
Skippa pluggar och vibratorer en lätt böjd stav eller dildo.
Manya
Tack för tips! Någon speciell dildo du kan rekommendera?
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Velar mellan dessa tre, någon som har nån input? Höhö...
Har en sån där vibrerande bumerangliknande prostatagrej men då mina händer är som de är har jag svårt att få den på plats, är mer eller mindre kört mao. Så en dildo med sugkopp bör underlätta. Lutar åt det tredje alternativet.


Den från You2Toys skulle jag valt.
 

Nyfiken7

Aktiv medlem
Kön
Man
Har försökt ganska länge med dildo och böjd stav men har inte riktigt kunnat nå min prostata ordentligt och inte lyckats.
Så jag köpte en penisring med analkula i metall.

Var mycket upphetsad när jag provade den , använde ringen som handtag att dra i och med den så kunde jag nå min prostata perfekt och det tog inte många minuter innan sperman rann ur kuken:p:p
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Om jag rider min dildo och då jag känner mig redo, pressar underlivet lite framåt med ollonet på dildon ca 5 cm in...då jäklar händer det grejer!!!
Men, som någon skrev tidigare, ollonet på dildon måste vara tydligt.
Hade en kraftig pjäs....fast ganska slät och den gjorde bara att man blev upphetsad av själva storleken...
Inte rn " handsfree" så långt ögat nådde.
Men med rätt " stuntkuk" och teknik så blir orgasmen underbar!!!
Lycka till!! :p :giggle:
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Man måste för att lyckas fokusera om från paketet man har där fram till sin boypussy eller vad man vill kalla det för. Får man erektion så har man fel fokus. Har aldrig erektion när jag blir knullad. I allmänhet att låta bli sin kuk när man vill ha orgasm från att bli påsatt. Inte alltid jag får orgasm av att bli knullad men ganska ofta. Svårare när man leker med dildo själv. Rida dildon på knä luta sig bakåt så dildon trycker mot prostatan. Sen får man låta dildon nästan komma ut, och så hela vägen in igen. Maximal stimulering.
Glöm inte sen att njuta.

Manya
 
D

Deleted member 26814

Gäst
" Inget stånd vid anal orgasm... .
Hmmmmm.....en jäkla tur att min kropp inte fattar tingens ordning....:unsure:
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
" Inget stånd vid anal orgasm... .
Hmmmmm.....en jäkla tur att min kropp inte fattar tingens ordning....:unsure:
Nix! En hel del, inte alla, som jobbar med dildon för anal orgasm är just erektion något som inte funkar ihop. Då blir fokus på erektionen och njutningen som man får av att bli penetrerad av dildo/kuk för uppnå assgasm inte tillräcklig. Sen är det ju orgasm av penetreringen man är ute efter och inte sin sak. Körde för en stund sedan 20minuter och det rann bara ut. Blev till att krypa och avlägsna kladdet.
Manya (sån slampa man är ibland)
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har försökt ganska länge med dildo och böjd stav men har inte riktigt kunnat nå min prostata ordentligt och inte lyckats.
Så jag köpte en penisring med analkula i metall.

Var mycket upphetsad när jag provade den , använde ringen som handtag att dra i och med den så kunde jag nå min prostata perfekt och det tog inte många minuter innan sperman rann ur kuken:p:p
Hej, du får gärna länka.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Nix! En hel del, inte alla, som jobbar med dildon för anal orgasm är just erektion något som inte funkar ihop. Då blir fokus på erektionen och njutningen som man får av att bli penetrerad av dildo/kuk för uppnå assgasm inte tillräcklig. Sen är det ju orgasm av penetreringen man är ute efter och inte sin sak. Körde för en stund sedan 20minuter och det rann bara ut. Blev till att krypa och avlägsna kladdet.
Manya (sån slampa man är ibland)
Tja....jag kanske är felkalibrerad på något vis...:unsure:men en sak vet jag bestämt: Kuken står som ett spett när jag blir påsatt!
Det har jag sett med egna ögon...och känt med egna händer.
Allt gott och Fortsätt njuta! (y) (y):giggle:
 
Toppen