Hur får man en "kk" ?

GladPack

Medlem
Kön
Man
Hejsan jag är en väldigt fundersam kille som grumlar på hur man får en "kk"?(knullkamrat.)[:cool:]
Ska man ringa någon eller ska man helt enkelt bli kompis med en flicka i närheten och sedan fråga om man ska bli "kk"?
Jag förstår inte hur man lyckas få det. Kan man få några tips?
Eller kanske ni kan berätta hur ni blev "kk" (om ni har någon/några)
Snälla skriv gärna. Är väldigt fundersam hur det går till med "kk".:oops:

//Masterbate 4 Life!\\
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Du, det där tror jag inte är så lätt att få till.
Dom som har det, och dom tror jag inte är så många som det sägs (skryt).
Men dom som nu har det, så vad som oftast händer är, att den ena av dom är dökär i den andra. Men den personen är inte så kär tillbaka men har ingen bättre för tillfället. Så då utnyttjar man situationen och säger OK, vi kan väll "alltid" ha lite kompissex, och vipps har man en KK som tar alla chanser att få vara tillsammans med den som den älskar.
Så mitt råd, leta på någon som är kär i dej, om det finns någon.

Lina
 

magnus000

Ny medlem
Kön
Man
Det var en tjej som annonserade på internet efter en KK. Jag kunde inte låta bli att svara, jag är ju man. Jag (och ett par hundra till) svarade. Hon valde mig! (skryt, ja, men det är sant). Jo, jag trillade dit. Hon blev kär i mig efter någon månad, ville vara tillsammans och det blev vi också. Fast vi hade lite mycket sex KK som i relationen.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Verkar lite bakvänt att först ha en massa sex tillsammans utan känslor och SEDAN bli kära & tillsammans...

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

magnus000

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror det är ganske vanligt att det blir så med KK, men det tog ett bra tag innan jag blev kär efter vi blivit tillsammans.
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
hmm ok..tycker fortfarande att det låter svårt att få tag på en kk...hmm..*fundersam*

//Masterbate 4 Life!\\
 

ablocity

Ny medlem
Kön
Man
oftast blir det ju så att man efter en fest har haft sex med en tjej och sen har båda kommit överense om att man bara vill vara vänner. Sedan på något nästan naturligt sätt har man bara hört av sig när kåtheten tar över :D Dock var det ett tag sedan man hade någon sådan..

Skenet kan bedra..
 

Banjo

Ny medlem
Kön
Man
Lina du har satt huvudet på spiken för dina råd när det gäller KK står jag helt bakom för de stämmer exakt som det är.

Aldrig mer KK
 

Aqua_Boy

Ny medlem
Kön
Man
Min erfarenhet av kk är att bli kompis först, knulla sen!!!;)
Båda bör vilja vara singel. Sen ska man nog inte BARA träffas för sex utan umgås som kompisar ibland. kk för mig är snarare ett extremt öppet särbo förhållande, utan direkta krav...
Båda parter måste vara ute efter samma sak, annars blir det lätt som Lina beskrivit det. Tro mig jag vet [B)]

[blue]Onanist Javisst!!![/blue]
 

razorfish

Ny medlem
Kön
Man
Har haft KK vid ett par tillfällen innan och skulle det finnas nåt recept på det hela skulle nog nån kokat ihop en bok och sålt dyrt för länge sedan.

Jag kan bara tala för egen del och mitt första var då jag var runt 16 :) JA, det fanns på den tiden också och grejen var väl att man som kille utnyttjade sitzen en smula, då tjejen i fråga var intresserad och kanske "innerst" inne hoppades på mer. Det slutade med skvätt och tår från hennes sida, men ung och dum stämmer ganska bra får ta på mig det.

Mitt andra KK var betydligt bättre, kanske med tanke på vad man hade med sig i bakfickan från förra och där vi klargjorde för varandra att det bara var ett kompisförhållande. Det funkade utmärkt, studerade i växjö och hade mitt KK i grannkorridoren :) så mellan läxorna så fick man sig ett skjut, man slapp alla desperata kvart i två ragg och hade alltid hemmabasen säkrad. 3 år funkade detta alldeles utmärkt :D

Trejde försöket var mellan mitt nuvarande och mitt förra förhållande och det funkade inte alls, fick "nästan" storstryk av tjejen som jag tog upp det med eller hmmm tog upp snarare föreslog mitt under akten, thats life eller vad ska man säga ett avsnoppat samlag :)

Så funkar det så är det kanon och visst finns det tjejer som ställer upp även om de ibland inte direkt kommer krypande. (Nu blir man väl halshuggen här) hehe


Sex och kärlek är två helt olika saker ...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
I ett kk-förhållande slutar det alltid med att minst den ena blir kär

Jag har träffat mina kk på gym... Man blir kompisar,tränar ihop, lite mer kompisar
Sen blir det sex, gym är det mest lysande stället att träffa kvinnor som är intresserad av fysiska saker

Dessutom kan man bjuda till lite själv & hänga med på någon aerobicträning som innehåller lite danssteg
Har hon lite heta moves så slår jag vad om att hon är het när det kommer till sex med
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Mitt tips är att registrera dig på en dejtingsida, till exempel happypancake.com. Lägg upp ett foto som är öppet och skriv att du söker vänskap eller kort romans. När du sen kontaktar tjejerna så var inte för framfusig, för då skrämmer du bort dom, utan börja med att snacka vardagligt. Ta det varligt, med små, korta steg sällan, eller låt tjejen helt ta kommandot i chatten, så kommer du så småningom till en mer sexinriktad chatt. Väl där kan man ta steget till kk om avståndet tillåter.

Det är så det funkat för mig i alla fall. Killen som kontaktade mig hade visserligen inget öppet foto, men öppnade upp sina privata tidigt. Chatten var harmlös länge, handlade om vardagliga saker, mest mig faktiskt, och nu är det kanske på gång att bli mer..... Så ha tålamod och håll dig kall när du får en tjej att svara, så kan det gå vägen.

Lycka till!
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Du, det där tror jag inte är så lätt att få till.
Dom som har det, och dom tror jag inte är så många som det sägs (skryt).
Men dom som nu har det, så vad som oftast händer är, att den ena av dom är dökär i den andra. Men den personen är inte så kär tillbaka men har ingen bättre för tillfället. Så då utnyttjar man situationen och säger OK, vi kan väll "alltid" ha lite kompissex, och vipps har man en KK som tar alla chanser att få vara tillsammans med den som den älskar.
Så mitt råd, leta på någon som är kär i dej, om det finns någon.

Lina

Bättre kunde det inte beskrivas :)
 
Toppen