Hur gör man för att knulla Mamma?

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Är hon med på det så trycker du in din hårda penis antingen i hennes fitta eller i hennes anal beroende på vad hon vill ha den, sen knullar du tills du kommer och slickar henne ren efteråt.

Är hon inte med på det så går det inte.. :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kollade lite som hastigt på nätet.
Jo det verkar vara olagligt.
Skulle inte tända på det heller
Incest, alltså sex med syskon, föräldrar, mostrar/fastrar/morbröder/farbröder har så vitt jag vet aldrig varit lagligt. Däremot kusiner emellan är tillåtet.
Kan det möjligen ha med risken för inavel att göra? Jag vet inte, men misstänker det...
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Incest, alltså sex med syskon, föräldrar, mostrar/fastrar/morbröder/farbröder har så vitt jag vet aldrig varit lagligt. Däremot kusiner emellan är tillåtet.
Kan det möjligen ha med risken för inavel att göra? Jag vet inte, men misstänker det...
Ja det finns nog ett inavelstänk i bakgrunden. Vore rätt knäppt att vara Pappa till sin halvbror..
 

LordEldritch

Aktiv medlem
Kön
Man
Incest, alltså sex med syskon, föräldrar, mostrar/fastrar/morbröder/farbröder har så vitt jag vet aldrig varit lagligt. Däremot kusiner emellan är tillåtet.
Kan det möjligen ha med risken för inavel att göra? Jag vet inte, men misstänker det...
MM Om inavel är omöjligt (ålder, biologi...)? Bara... sex?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
MM Om inavel är omöjligt (ålder, biologi...)? Bara... sex?
Jag är ingen jurist och kan inte lagen i detalj, men som med många andra lagar så går den troligen inte in på detaljer heller. Det är upp till domstolarna att tolka lagen. Men om jag ska gissa så tror jag inte den tar hänsyn till fertiliteten.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gick i samtalsterapi hos en psykoterapeut i många år p g av utbrändhet. Antagligen kan man erhålla denna förmån från sin husläkare för andra samtalsämnen...
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltså olagligt.. ja... men liksom men.... Det är kanske inte riktigt någon moral och etik vi utövar på ett sådant här forum för att något är olagligt eller ej. Då är det dags att stänga forumet i så fall.
Det är olagligt att:
- Runka på stan så någon ser dig.
- Blotta sig framför någon okänd.
- Knulla med någon på Hötorget mitt på dagen.
- Kissa på en uteliggare på stan.
- Ta livet av sig.
Orka bry sig om nu nån vill ligga med sin mamma, vad fan gör det någon annan? Nog fan vet vilken normal människa som vuxit upp i det här samhället att det inte är lagligt. :)
 
Toppen