Hur gör ni på toaletten..?

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Står eller sitter ni?
Jag sitter för det mesta hemma eller på jobbet, men står på offentliga toaletter och ute.
Pissoar eller toastol?
Toalettstol.
Skakar eller torkar av den?
Jag mjölkar ut den sista droppen, sedan torkar jag. Avslutar alltid med tvätt om jag är hemma. Utomhus blir det våtservett
Förhuden tillbaka dragen eller?
Tvärtom. Förhuden helt framåt. Jag ogillar det skarpa skvalande ljudet om man drar tillbaka förhuden. Det blir liksom en skarpare stråle då som gör mer ljud ifrån sig.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Har en fantasi om att... bli lite ... ja.. man har slut på papper.. ber om hjälp... sen blir man lite sådär barnsligt omhändertagen.. typ... spåna ni vidare på det... heh
 

Kille 25 år

Ny medlem
Kön
Man
Står eller sitter ni? Jag står och håller i snoppen när jag pissar.
Pissoar eller toastol? Om det finns pissoar så föredrar jag att pissa i pissoaren. Ränna eller porslins pissoar spelar ingen roll. Men favoriten är att pissa i en ränna.
Skakar eller torkar av den? När jag har pissa skakar jag snoppen.
Förhuden tillbaka dragen eller? Jag drar tillbaka baka förhuden helt så att hela ollonet är framme. Pisstrålen blir mycket starkare.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Om möjligt, så sitter jag på toan. Min förhud är borttagen. Jag torkar av med papper, noga. Jag gillar inte pissoarer, men måste man så måste man.
 

Goa gubben

Medlem
Kön
Man
Sitter oftast hemma men står på offentliga toaletter. Sitter jag så behöver jag inte dra tillbaka förhud annars helt tillbaka. Varken skakar eller torkar, gillar den våta fläcken i kallingarna. Ja jag vet att jag är en snuskgubbe.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter oftast hemma men står på offentliga toaletter. Sitter jag så behöver jag inte dra tillbaka förhud annars helt tillbaka. Varken skakar eller torkar, gillar den våta fläcken i kallingarna. Ja jag vet att jag är en snuskgubbe.
Huvvaligen. Ja det var snuskigt!
Själv sitter jag ner och kissar.. förhud tillbakadragen. Efteråt tvättas penis alltid med tvål och vatten. Jag skulle inte gilla en våt kissfläck i kalsongerna.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Uppenbarligen fler än jag som gillar renlighet. Jag har kommit att uppskatta renligt väldigt mycket de senaste åren, jag ångrar inte alls att jag lät ta bort förhuden. När jag kissar finns inget som spar de sista dropparna, så det måste torkas noga. Könshåret är bortrakat sedan många år.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Uppenbarligen fler än jag som gillar renlighet. Jag har kommit att uppskatta renligt väldigt mycket de senaste åren, jag ångrar inte alls att jag lät ta bort förhuden. När jag kissar finns inget som spar de sista dropparna, så det måste torkas noga. Könshåret är bortrakat sedan många år.
Att vara och känna sig ren och fräsch är för mig en förutsättning för sex eller onani. Jag är också rakad. Mera för känslan än hygien. man kan vara ren och ha könsbehåring. Det handlar mest om personliga preferenser. Jag tvättar mig noga efter alla toabesök. Jag vill vara så ren att jag när som helst kan ha oralsex med en kvinna.
 
Toppen