Hur har vi det med nakenheten

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Var mer naken tidigare på pappas landställe kunde jag få låna en av syrrans klänningar var alltid naken under, kunde gå in i skogen och komma snabbt. Min syster såg mig någon gång berättade att när hon hade klänningen hade hon inga trosor då kunde hon onanera så fort hon blev ensam och hade lust. Det gjorde så klart mig ännu mera upphetsad, men syrrans baddräkt eller använda trosor var också något som tände mig i början av tonåren. Men att ha sex med min syster vill jag inte även om hon bara var min styvsyster så såg jag henne som min lillasyster. Detta var länge sedan i början på 80-talet pappa och min styvmor är båda avlidna. Men till min lillasyster barn är jag morbror och det är jag glad för.
 

Kipsus

Medlem
Kön
Man
Funderar på att köpa eller hyra ett litet torp avsides i skogen där man kan vistas naken inne och ute. Vi är några män och kvinnor som tänder på detta och eftersom jag är undergiven låter jag mig gärna bindas och utnyttjas båda av männen och kvinnorna.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Som jag skrivit tidigare så lånade jag inbland min systers klänning. Men en gång när vi var ensamma min syster och jag på landet våra föräldrar arbetade, hittad min syster en porrtidning under sin mammas madrass, är min styvsyster så vi har inga blodsband. Min syster började läsa hon hade bara bröst men det var inget ovanligt.
Nu började hon smeka sina bröst började läsa sexnovellerna högt. Plötsligt slutade hon jag blir våt i fittan mina trosor är jätte våta hon drog av dem och kastade till mig.
Jag kände på dem och luktade då gick det för mig. Anna min syster märkte vad som hände var det skönt brorsan. Nu smekte min syster sig själv och kom snart. Den veckan hade vi bara kläder vid måltiderna.
Vi var unga även om jag hade sperma även om det inte var så mycket. Anna hade haft mens i ett halvår visste jag. Men även om vi
tittade lite på varandra båda hade fått könshår. Vi var syskon så sex ville ingen av oss ha men onanera var en annan sak även om man gjord det själv. Jag lämnade Anna ifred när hon ville onanera jag kunde gå ut i skogen ibland med syrrans trosor under näsan och spruta mot något träd.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Att vara naken är skönt. Jag går ofta naken hemma. I och för sig gärna "iklädd" en metallring precis som just nu. Äter frukost naken och surfar lite samtidigt.

Tycker också mycket om att vistas naken ute i naturen. Stannar gärna vid någon avsides skogsväg när jag är ute och åker och vädret tillåter för att klä av mig för att kunna gå naken. Sådan härlig frihetskänsla att känna vinden smeka min nakna kropp.

Vid ett tillfälle råkade jag dock utför ett missöde när jag la mig ner för att njuta i skogen. När jag kom hem hade jag minst 20 småfästingar som kröp på mig.
 

Martinkiss

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar att vara naken. Är nästan alltid naken hemma. Är alltid naken på stranden och omöjligt att INTE få stånd då. Och går gärna naken på offentliga omklädningsrummet o duchar och vissar upp min ren rakad kuk och ofta står kuken rakt ut.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Är mest naken på sommaren. Brukar ligga på nakenbadet. Med frun. Hon är snygg och skön att titta på. Det tycker många på nakenbadet.

En gång låg vi bland sanddynerna och började ha sex. En man hjälpte till. Vi turades om att suga honom. När han skickade hennes fitta sög jag hans kuk. Han tog henne bakifrån medan hon sög mig. Två män såg på.

En annan gång stannar vi kvar lite längre på stranden och folk hade börjat gå hem. Då smekte hon mig till stånd. Sedan avslutade hon med att suga tills jag kom i hennes mun.
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Badar & solar alltid helt naken när vädret tillåter, när jag inte är på nakenbad och vill sola så brukar jag välja ställen nära stigar, lite dolt men där dom kan se mig om dom upptäcker mig. Brukar också bada vid ett rastställe vid en liten sjö, där är det helt öppet. Brukar vara en jämn ström med besökare som kommer och stannar ett tag innan dom drar vidare, eller så stannar dom och badar också. Jag döljer ingenting utan beter mig som vanligt, det är väldigt sällan någon verkar ta illa upp. Tvärtom så accepterar dom mig, t.o.m. familjer brukar bada tillsammans med mig. Men visst tittar dom, är helt slät på hela kroppen med förhuden tillbakadragen så ollonet syns. Det är jätteskönt att vara helt naken och exponerad bland andra människor.
Tar ibland långa promenader på skogsstigar, har mött folk ibland men inte så ofta, är spännande i alla fall.
Hemma är jag oftast naken om det inte är för kallt inne, grannar tittar ibland men jag bryr mig inte.

Vill ni se mig naken så kolla min hemsida, inte så porrig då den är för att få modelljobb.
Har mer utlämnande bilder om intresse finns, ge gärna lite feedback om ni gillar mina bilder.

 
Last edited:

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jagar alltid naken när jag är hemma för det känns så skönt att vara naken, min fru brukar också klä av sig naken när hon kommer hem!
Härligt att kunna ta på varandra utan att alltid ha massa kläder som är i vägen om man skulle bli kåt!!!
 
Toppen