hur länge brukar ni hålla ut??

Belly

Ny medlem
Kön
Man
vanlitvis håller ja väl på och dra är väl ca 3h blir ju skönare max ca 6h om inte mer ..
 
G

Guest

Gäst
Det härligaste som finns är då man sitter och porrsurfar på datakväll med polarna.. bara några st.
Sitter och porrsurfar då ingen ser ens skärm.. en hel dag.. nästan så man får ont i pungen av allt stånd...
sedan får man runka av då man kommer hem.. efter en hel dag med halv/hel stånd... fy fan då kommer det
 

Simonsays

Ny medlem
Kön
Man
Hej.. Har väl runkat i 9 timmar som mest i sträck, kuken blir svullen till slut.. Men jävlar vad man sprutar..
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Går det att hålla på så länge, måste väl vara någon slags rekord både på runkandet och sprutandet:):p
Originally posted by Simonsays

Hej.. Har väl runkat i 9 timmar som mest i sträck, kuken blir svullen till slut.. Men jävlar vad man sprutar..

Kåt runkare
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Det är faktiskt himskans skönt med maratonrunk, blir gärna ca 3-4 timmar... Härligt!
 

jerkharder26

Ny medlem
Kön
Man
mmm håller med, mitt maratonrunkrekort ligger på 10 timmar, men då skrek jag rakt ut när jag kom...och sprutade så det svartnade för ögnen...

gillar att runka 1-3 timmar i snitt varje dag...

---jerkin' off a lot is a lifestyle! ---
 

Tingolf

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar hålla på några timmar framför datorn eller en dvd. Har nästan helt slutat med korta runk på toan eller i duschen, de är så otillfredsställande när man vet hur skönt det kan var om man håller på länge. Men efter 4-5 timmars porrsurfande och runkande brukar jag få "blue balls", då gör det ont att röra pungen! Då vet man att den kommer att vara öm hela kvällen sen.
 

sprutkuken2

Medlem
Kön
Man
Brukar också idka maratonrunk, 3-4 timmar ibland ännu längre. Herregud såna sköna sprut de blir sen. Korta 2-minutersrunk är ju ingenting, fast har man inte tid och är kåt så i nödfall så blir det de man får ta till.
 

MrBubbleMan

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by ceadbrojo

Längsta jag har runkat är nog 45 min. Tycker det kan vara jobbigt att köra långt tid man vill ju bara spruta :) Men det runket var nog skönast hittils. Helt naken i lägenheten. Porrfilm på tvn, Datorn och den bärbara. Det var najs ;)

Jag fattar inte att ni orkar dra ut på det i flera timmar. Jag har nog också gjort ungefär som ceadbroja, alltså ca 45 minuter som max.
 

Sarcyn

Medlem
Kön
Man
Om jag drar ut på det för länge, vilket inte är alls lika länge som många andra här gör, får jag ont i kulorna, och det sprider sig upp i buken. Sen kan man inte göra annat än ligga still, i stort sett. Och så får man försöka hålla minen, vill ju inte direkt att nån ska fråga..

Är det normalt att det blir så? Kan jag göra något åt det?
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Sarcyn för mej är det exakt likadant! värker som fan i kulorna och buken.. kanske överansträgning av att pumpa sperma hela tiden?
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar ha ett par tunna silkiga åtsittande boxers på mig med kuken vänd uppåt. Eller stringkalsonger. Smeker undersidan på kuken länge innan jag tar av mig. När jag väl börjar runka brukar jag inte kunna hålla på så länge innan jag kommer.
Inte så kul det där med att komma tidigt då man har samlag. Men man får vara glad så länge man kan återhämta sig och få nytt stånd snabbt. Sen kan man hålla på längre innan sprutet.
 
Kön
Man
Sarcyn och Erik3:

Jag har också upplevt värk i buken och runt pungkulorna. Det var längesen senast men jag vet hur det känns. Det är en "molande" värk som gör riktigt ont.

Vad det beror på har jag inte kommit fram till. Eftersom jag inte haft värken på länge så har jag inte brytt mig om att fråga läkare.
 
Toppen