Hur många är som jag, omskurna, berätta gärna!

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Inte omskuren, men är väldigt intresserad att bli det ☺️
Varför göra ingrepp på kroppen om det fungerar som det ska?
Det är som med all operation förknippat med viss risk för infektioner o.dyl.
Jag vill absolut inte bli av med min förhud. Den är till glädje för mig och faktiskt, ursäkta alla ni som är omskurna, men jag tycker det är finare med förhud än utan.
 

Varimathias

Ny medlem
Kön
Man
Varför göra ingrepp på kroppen om det fungerar som det ska?
Det är som med all operation förknippat med viss risk för infektioner o.dyl.
Jag vill absolut inte bli av med min förhud. Den är till glädje för mig och faktiskt, ursäkta alla ni som är omskurna, men jag tycker det är finare med förhud än utan.
Kan inte relatera haha.

Aja smaken är som baken som man brukar säga
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Berätta om ni är omskurna, och om du är tjej, berätta om hur du ser på det. Jag är omskuren, och ser bara fördelar med det, men många verkar ha en annan uppfattning. Berätta!
Det är olagligt i Sverige att göra det på en tjej eller kvinna så det hoppas jag att ingen kvinna här är omskuren.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är ”delvis” omskuren pga för trång förhud. Första gången så ”snittade” de strängen så den blev längre. Det funkade ett tag men sedan togs beslut att ta bort det mesta av förhuden och det var skönt.
Har aldrig varit någon ”snabbsprutare” och det blev väl inte bättre av att förhuden försvann kan jag tänka mig.
Upplever inget skav, men använder aldrig kallingar, går alltid utan förutom när det är order att jag ska ha trosor på… men det var det ett tag sedan nu…
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Har alltid haft kort förhud och ollonet varit blottat till minst hälften i slakt tillstånd. Vid erektion har förhuden aldrig haft en chans. både män o kvinnor har uttalat sin förtjusning över utseendet. funktionen likaså...
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är omskuren :) var 5 eller 6 då det hände pga för trång förhud. Har ju inget att jämföra med angående känsel eftersom jag inte började runka före efter operationen. Jag har aldrig sett något problem med det. Tycker att det är jävligt snyggt och eftersom jag har piercingar antar jag att det är en fördel att jag inte har förhud :) kan ju va en fördel med hygien också men hade det inte varit för att det var ett nödvändigt ingrepp hade jag aldrig gjort det! Brukar ta en stund för nya sexuella partners att lära sig hur de ska hålla i den för att runka om de är vana med att ligga med icke omskurna :)
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev omskuren när jag var typ 5 år i samband med att urinröret opererades då det låg fel. De flesta tjejer tycker det är väldigt snyggt och fräscht och jag är otroligt uthållig.
en gång ville en tjej fota kuken och visa för sin kompis som oxå blev impad. Inte så kul när det visade sig att kompisen vad en fröken på ungarnas dagis :LOL:
 

Sircumseised

Aktiv medlem
Kön
Man
Är också omskuren som man kanske ser på bilden,gjorde det i sena tonåren pga för trång förhud. Tycker det är fräschare och ser bättre ut.
Har inte märkt av något annat än att jag blev uthålligare, och att vissa har problem att runka en omskuren kuk haha!
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nej jag är inte omskuren och inte så mycket inlägg från kvinnor här så tänkte jag bidra med vad jag har i ämnet.
Jag har endast erfarenhet av en omskuren kille och det jag reflekterade mest över va att man måste ha glid eller nåt annat halkigt för att det ska va skönt när man runkar honom sen minns jag att jag kände mycket mer av hans ollon när han var precis i fittöppningen å lekte lite ut å in, det va där jag jag ville ha honom för att komma.
 
Toppen