Hur många här har nån gång fotograferat sin tjej/kille eller låtit sig fotografera?

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
jag tänkte berätta att jag tycker det är så upphettsande att fotografera sin egen sambo naken,för att sen ha dom bilderna att runka till när man är själv.hur många här har nån gång fotograferat sin tjej/kille eller låtit sig fotografera?
min tjej säger hon ställer upp för min skull men jag e ganska övertygad hon tänder på det oxå.:p
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Inte jag men jag skulle vilja fota alla snygga tjejer man ser ute. Får man det egentligen utan deras tillåtelse? Paparazzis gör det.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by heimat

g-mannen> Kanske vill ni byta lite bilder då? :)

Om det bara vore för min del - inga problem. Men hon vill inte även om jag skulle maska bilderna och det får jag respektera. Så tyvärr...
 

hejhopp2

Medlem
Kön
Man
men jag skulle vilja fota alla snygga tjejer man ser ute. Får man det egentligen utan deras tillåtelse?

I sverige får man ta bilder av vem man vill när man vill och hur nära man vill. Så länge det sker på allmän plats.
Att publicera bilderna är dock en helt annan sak.

:)Hejhopp
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by hejhopp2

men jag skulle vilja fota alla snygga tjejer man ser ute. Får man det egentligen utan deras tillåtelse?

I sverige får man ta bilder av vem man vill när man vill och hur nära man vill. Så länge det sker på allmän plats.
Att publicera bilderna är dock en helt annan sak.

:)Hejhopp

Är det så det är? Det var värst...
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by hejhopp2

men jag skulle vilja fota alla snygga tjejer man ser ute. Får man det egentligen utan deras tillåtelse?

I sverige får man ta bilder av vem man vill när man vill och hur nära man vill. Så länge det sker på allmän plats.
Att publicera bilderna är dock en helt annan sak.

:)Hejhopp
Skitbra.
 
S

stone_hard [spärrad - ej 18]

Gäst
hejhopp2: Tror jag inte riktigt... var det inte någon som blev fälld för att fotat under kjolar på tjejer?
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by heimat

g-mannen> KLart det måste man göra inget snack om saken bara tänkte du kunde få med henne på ideen :)

I'll try. Jag är inte främmande för det
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Så spännande och pirrigt att bli fotad . Gillar inte att bli fotad i vanliga fall men konstigt nog så naken går det bra. Minns när jag första gången stod naken framför en kamera det var en polaroid blev fyra bilder från påklädd till helnaken . senare blev det fler bilder synd bara att dom försvann i en flytt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Fick av en flickvän för länge sedan en VHS film det var fem snuttar med olika kvinnor som onanerade, en var min flickvän. Kände även igen tredje filmen hennes bästa vän. Den sista gillade jag inte var en syssling till mig.
Fick kanske det för att hon hade fått fotograferar mig naken både med och utan stånd.
 
Toppen