Hur många har folk haft sex med?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Säger som citatet, dividera antalet killar påstår sig haft sex med med siffran två, så kommer du närmare sanningen

Multiplicerat summan en kvinna säger med siffran två och du hamnar närmare sanningen...
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Ca 8-9 tjejer, sen runk o avsugen av runt 10-12 män, är 53 år och är inte ute efter ngt rekord ;):LOL:
 
O

openmindedXXX

Gäst
Räknade i början när jag blev singel, efter haft lång relation.
Första åren som singel, så var man väldigt aktiv. Slutade räkna vid 30 och blivit några till.
Tror hälften är på semester och utomlands, då blev det alltid vildare.
 
  • Gilla
Reactions: Mac

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Ingen, tyvärr.
Vet inte vad genomsnittet är, hoppas få ha sex nångång. Ett kk hade varit något.
 
Last edited:

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Säger som citatet, dividera antalet killar påstår sig haft sex med med siffran två, så kommer du närmare sanningen

Multiplicerat summan en kvinna säger med siffran två och du hamnar närmare sanningen...
I mitt fall blir mao utfallet detsamma oavsett om jag vore man eller kvinna. Noll dividerat eller multiplicerat med två är ju fortfarande 0. :LOL:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
I mitt fall blir mao utfallet detsamma oavsett om jag vore man eller kvinna. Noll dividerat eller multiplicerat med två är ju fortfarande 0. :LOL:
"Division med noll är alltid otillåtet"....
Min gamle matte och fysiklärare som var en sann kvinnokarl... dessutom
(Lärde oss "gossar" en massa kulturella saker som var/är nyttigt än idag )
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Hur många har alla här på forumet haft sex med? o va tror ni är medel för en människa i livet?
har ni haft sex med så många ni velat eller känner ni att ni har haft sex me för få/för många?
På fråga 1 är svaret att jag har inte en susning
På fråga 2 Va? Medel för en människa i livet?
På fråga 3 Nej och ja
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick det till 11 kvinnor: Ingmarie, Anki, Maggan, Marie, läkaren, Maria, Gunilla, Ann, anonym tjej i ett par, Anita samt en till anonym tjej i ett par. Jag har haft relation med alla utom de anonyma och bott ihop/gift med tre av dem.

Bäst sex har varit när vi haft relation. Jag är 61 år.

Sex med män: tappat räkningen. säkert 50 olika. Inte haft relation med någon av dem.

Jag kommer att ha sex med fler kvinnor, eftersom jag ligger i skilsmässa, och med fler män.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Säker på att det är mer än 20, blandade kön och ålder. Bästa sexet var min första tjej för vi var så aningslösa och sexfixerade, sen så en tjej jag var ihop med i 5 år för hon hade mycket sexlust och gillade att experimentera.
 

micke505013

Ny medlem
Ca 70, men då är värt att notera att jag inte är kräsen sen under gymnasietiden gick rykten om min penis som fick många tjejer (och senare killar) att vilja testa
 
Då jag har varit dels modell, punktrummis och jobbat som instruktör i en välbesökt skidanläggning så var mina yngre år som en orgie. Sen har jag också varit i två långa swingers förhållanden så jag är nog över på fyrsiffrigt...inte höga fyrsiffrigt men ca 1200
 
Toppen