Hur Ofta Onanerar ni Kvinnor:)?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det är väldigt olika... vissa perioder händer det en gång i veckan och ibland tänder det till minst en gång om dagen...;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Håller med Snäckan. Det är väldigt olika; tror det lite beror på hormoner. Ibland blir det en gång i veckan, ibland flera ggr per dag...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Runt ägglossningsdags och strax innan mens: så ofta det finns möjlighet!
För övrigt: istället för sömnpiller.....:D
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hihi spännande läsning!

Trevligt att tjejer "gör det" med så ofta, innan jag kom till det här forummet hade jag nog den uppfattningen att det var mest en "kill grej" att tillfredställa sig själv.

Men har reviderat den uppfattningen, och är glad för att jag blev tvungen att göra det, så mycket trevligare att veta att även ni sitter och smeker er ibland, det ger ju en nya härliga fantasier att drömma om!:p

Kram alla ni med fuktiga fingrar! ;)
 

mussa

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det blir väl 2-3 gånger i veckan, kanske lite mer om man räknar de gånger jag pillar för att jag inte kan sova. Någon gång var jag tvungen att gnugga 4 gånger på en dag men det var för att jag var gravidkåt och inget tillfälle till sex med min man fanns:p:p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Om sambon är iväg så blir det kanske 2-3 ggr om dagen, speciellt om jag har vägarna förbi här... Om han är hemma blir det nästan aldrig, förutom ibland i duschen medan man väntar på att inpackningen ska verka :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Om sambon är iväg så blir det kanske 2-3 ggr om dagen, speciellt om jag har vägarna förbi här... Om han är hemma blir det nästan aldrig, förutom ibland i duschen medan man väntar på att inpackningen ska verka :)

Aha, den berömda inpacknings-onanin? :) Härlig tanke på er tjejer i duschen jag fick där, tack för den sköna mentala bilden... ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Om sambon är iväg så blir det kanske 2-3 ggr om dagen, speciellt om jag har vägarna förbi här... Om han är hemma blir det nästan aldrig, förutom ibland i duschen medan man väntar på att inpackningen ska verka :)

Aha, den berömda inpacknings-onanin? :) Härlig tanke på er tjejer i duschen jag fick där, tack för den sköna mentala bilden... ;)

Inpackningen är väl inte bara en undanflykt för att få mysa i duschen, men nästan... Ett skönt duschmunstycke med varmt vatten... Onani blir nästan inte bättre än så!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Inpackningen är väl inte bara en undanflykt för att få mysa i duschen, men nästan... Ett skönt duschmunstycke med varmt vatten... Onani blir nästan inte bättre än så!

Tydligen måste jag jobba på det där - jag har ALDRIG lycktas få det att funka med duschen och jag har definitivt inte svårt att få orgasm på andra sätt.

Tips, någon van duschmastrubatris?
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Inpackningen är väl inte bara en undanflykt för att få mysa i duschen, men nästan... Ett skönt duschmunstycke med varmt vatten... Onani blir nästan inte bättre än så!

Tydligen måste jag jobba på det där - jag har ALDRIG lycktas få det att funka med duschen och jag har definitivt inte svårt att få orgasm på andra sätt.

Tips, någon van duschmastrubatris?

Jag har svårt att komma av bara klitorisstimulans annars. Behöver helst både pill på klitoris och något i mig att krama om, men med duschen räcker det fint med bara vattenstrålen på klittan. Börja med ganska svag stråle och öka lite sakta. Spola direkt på klitoris och runt om. Allra skönast är det om man badar samtidigt så blir det inte så starka strålar liksom... Sen finns det ju en hel uppsjö med olika duschmunstycken. Mitt nya i den här lägenheten är klart bättre än det som fanns i den gamla...
 
G

Göran67

Gäst
Jag har svårt att komma av bara klitorisstimulans annars. Behöver helst både pill på klitoris och något i mig att krama om, men med duschen räcker det fint med bara vattenstrålen på klittan. Börja med ganska svag stråle och öka lite sakta. Spola direkt på klitoris och runt om. Allra skönast är det om man badar samtidigt så blir det inte så starka strålar liksom... Sen finns det ju en hel uppsjö med olika duschmunstycken. Mitt nya i den här lägenheten är klart bättre än det som fanns i den gamla...[/quote]

Låter väldigt härligt det där icka...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har svårt att komma av bara klitorisstimulans annars. Behöver helst både pill på klitoris och något i mig att krama om, men med duschen räcker det fint med bara vattenstrålen på klittan. Börja med ganska svag stråle och öka lite sakta. Spola direkt på klitoris och runt om. Allra skönast är det om man badar samtidigt så blir det inte så starka strålar liksom... Sen finns det ju en hel uppsjö med olika duschmunstycken. Mitt nya i den här lägenheten är klart bättre än det som fanns i den gamla...

Tack för tipset, tyvärr har jag inget badkar men jag får väl prova hemma hos särbon - med åskådare blir det kanske ännu lättare:p Han har dessutom ett sådant där duschmunstycke som man kan ändra till olika strålar - det som är liksom pulserande verkar rätt lovande! Återkommer med rescension:D
 
L

Liza33

Gäst
Det går väldigt mycket i perioder. Senaste veckorna minst en gång per dag, egentligen så ofta som jag kommer åt :p
 
Toppen