Hur ofta onanerar ni?

våspojken

Medlem
Jag brukar runka 1- 3 gånger per dag. Sen vill jag få volymen på sperman. Älskar att spruta sperma... drömmen är att breeda någons fru, sambo eller flickvän
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkar min 70åriga kuk dagligen men sprutar bara ett par gånger i veckan. Slutar en sekund innan sprutet. Sprutar jag får jag inte fart på kuken mer den dagen. Tar ofta ett potenspiller för att bli stenhård. Kuken återhämtar sig snabbare då.
Underbart med 70+ som runkar fortfarande,Fortsätt så.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jo det blir en gång om dagen, fortfarande fast 70+. Tänk
pojkar så mycket sperma ni kommer att spruta, mmmmmm
Jag är ju inte 70 än men har inte många år kvar och jag runkar också dagligen.
Är det någon som är duktig på matematik och som skulle kunna räkna ut hur många liter sperma man producerat och sprutat ut när man är 70? Låt säga att man börjar runka vid 10 års ålder och ett sprut dagligen i snitt under alla år... Någon som kan hantera miniräknaren?
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är ju inte 70 än men har inte många år kvar och jag runkar också dagligen.
Är det någon som är duktig på matematik och som skulle kunna räkna ut hur många liter sperma man producerat och sprutat ut när man är 70? Låt säga att man börjar runka vid 10 års ålder och ett sprut dagligen i snitt under alla år... Någon som kan hantera miniräknaren?
Grovt räknat blir det ungefär en liter per år. Resten klarar du att räkna ut själv.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar nästa varje dag ibland hemma och ibland på porrbio och min fru hjäper mig ganska ofta hon fölet även med mig till en porrbio för att titta på porrfilm tillsammans. Jag är alltid naken när vi är på porr bio och jag bör extra kåt om män kommer fram och vill läns kyssa hennes bröst.
Khajuraho blir extra kåt när jag serattsnfrs män är intresserade av henne så närhet kom fram män och började smeka hennes bröst under klänningen en hand trevade sig ner under trosors och jag blev bara kåtare och till slut sa jag ställ dej på knä över mig och låt kuken glida on
låt kuken glida in i ditt sköte så jag kan spruta min sperma i dig!
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Så ofta som jag kan. Men det kan gå ett par dagar emellan då jag inte är helt ensam. Fast när jag är ensam och har möjlighet så kan jag hålla på en hel dag till och från. Kan bli helt frenetisk *skrattar*

I second life kan jag sitta några timmar och porra, då brukar jag få typ 3-4 rejäla orgasmer och några små godingar däremellan.

Men en "säng-onani" är mer typ womanizer, bzzzzzz *POP* på två minuter sen lite gladare, den kan hända varje dag om det går...men det är mer en teaser än en pleaser....
Precis så kan ibland hålla på en hel dag till och ifrån när man är helt själv. Ljuvligt ibland fastna lite i porr…. :)
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Även om man inte alltid kommer så är minst en gång per dag men så kommer perioder så blir det inget på et tag. Men är så skönt att ha en vel dag ibland
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag runkar nästa varje dag ibland hemma och ibland på porrbio och min fru hjäper mig ganska ofta hon fölet även med mig till en porrbio för att titta på porrfilm tillsammans. Jag är alltid naken när vi är på porr bio och jag bör extra kåt om män kommer fram och vill läns kyssa hennes bröst.
Khajuraho blir extra kåt när jag serattsnfrs män är intresserade av henne så närhet kom fram män och började smeka hennes bröst under klänningen en hand trevade sig ner under trosors och jag blev bara kåtare och till slut sa jag ställ dej på knä över mig och låt kuken glida on
låt kuken glida in i ditt sköte så jag kan spruta min sperma i dig!
Ibland blir det lite knepigt att läsa och förstå vad du menar.....
 
Toppen