Hur ofta onanerar ni?

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
En fråga till er män som onanerar ofta. Hur nära inpå kan ni göra det?
Räcker det att vänta tex 5 min efter förra orgasmen?
Väldigt olika, ibland tappar jag intresset totalt för att fortsätta och ibland fortsätter jag nästan direkt och kan hålla på länge
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
En fråga till er män som onanerar ofta. Hur nära inpå kan ni göra det?
Räcker det att vänta tex 5 min efter förra orgasmen?
Svarar utifrån mitt 68-åriga perspektiv. Det tar nog lite längre tid, en timme eller så. Men, allt beror på situationen, dvs om man älskar med någon så kan det gå lite snabbare. Ibland med hjälp av de små blåa. ;)
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
En fråga till er män som onanerar ofta. Hur nära inpå kan ni göra det?
Räcker det att vänta tex 5 min efter förra orgasmen?
Olika för min del, som ung kunde man vänta en liten stund efter sprut så styvnade den i tjjens fitta igen. Saknar verkligen den förmågan!
Har jag inte haft sex på en längre tid(en vecka-ish) så kan jag få upp den efter någon timma igen.
 

maxat

Aktiv medlem
Kön
Man
7-10 ggr i veckan, så minst en gång om dagen , ibland mer på helgerna :)
Man brukar kunna ladda om och bli hård relativt fort men då är man inte lika sugen längre så fullföljer inte varje gång..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En fråga till er män som onanerar ofta. Hur nära inpå kan ni göra det?
Räcker det att vänta tex 5 min efter förra orgasmen?
Jag behöver oftast en halvtimma eller upp till en timma innan jag kan få stånd igen och det är inte alltid som jag lyckas få utlösning ens då. Det beror lite på omständigheterna runt omkring. Ensam eller flera. Graden av upphetsning etc... Det har hänt att jag fått upp den och sprutat efter 15 minuter, men det hör till ovanligheterna. Jag tappar stånd och lust direkt efter orgasm och har gjort så hela livet. Inget jag rår för och önskar innerligt att det inte var så utan att jag kunde komma igen mycket fortare. Sen är det ju så att man producerar inte sperma lika fort, så mängden avtar väsentligt om man sprutar med täta mellanrum. Men, men, vi är alla olika...
 
Toppen