Hur ofta onanerar ni?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Runkar och sprutar så mycket jag orkar varje dag, ibland till bilder ibland till porr ibland ringer jag HetaLinjen och snackar med någon som vill spruta och snacka kuk eller fitta imorgon FM blir det runk på swedenonani och HetaLinjen (kod)
Finns Heta Linjen fortfarande?
Vad är det för telefonnummer nu igen?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
072-400 24 24
sedan får man välja en kod : 3333, 4444, 6666 . Dom säger vad man skall göra

Intressant att den finns kvar. Fanns ju på 90-talet, minns vi brukade ringa dit ibland. Mest på skoj då, inte för telefonsex eller runk...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu händer det mycket på den linjen kan jag säga om man träffar på den rätte

Ringer du bara dit random? Minns ju förrut ringde man och bara kopplades ihop med en person. Känns som det funkar annorlunda idag med tanke på din erfarenhet?
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Ringer du bara dit random? Minns ju förrut ringde man och bara kopplades ihop med en person. Känns som det funkar annorlunda idag med tanke på din erfarenhet?
Man ringer numret sedan får man välja hur många det skall vara i varje rum brukar vara på 6666 eller 3333 sedan kan man gå privat och då börjar koden med 2 om man vill vara 2 eller 3 om man kör trekant . Typ 2541 eller 3124

om du jag och din sambo skulle ringa dit kan man välja 3777 då är det bara vi tre som pratar
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Man ringer numret sedan får man välja hur många det skall vara i varje rum brukar vara på 6666 eller 3333 sedan kan man gå privat och då börjar koden med 2 om man vill vara 2 eller 3 om man kör trekant . Typ 2541 eller 3124

om du jag och din sambo skulle ringa dit kan man välja 3777 då är det bara vi tre som pratar

Aah, det har alltså utvecklats lite på senare år. Intressant ändå att konceptet finns kvar när vi lever i en tid då chatt-appar är den stora grejen. Trodde Hetalinjen skulle ha dött ut i samband med att 071-numren dog ut där någon gång i slutet av 90-talet.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vad kostar samtalet då?
Vill minnas att det på den tiden det begav sig var det ganska dyrt…
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkar i stort sett dagligen, åtminstone 5-7 gånger i veckan.
Är jag bakis runkar jag oftast 3-4 gånger samma dag, men kan ibland också göra uppehåll några dagar, då blir det extra skönt att börja igen!
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Finns Heta Linjen fortfarande?
Vad är det för telefonnummer nu igen?
Jag tänkte samma sak. När jag gick i högstadiet (början på 80-talet) så ringde man ofta till heta linjen och lyssnade, var för feg för att prata själv. Det var alltid samma standardmönster om någon tjej anslöt: vad heter du, var bor du, hur gammal är du, är du kåt?:LOL:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Brukar vara morgon och ibland på kvällen.
Men ser man på tv också kommer någon favorit i något program. Fd längdhopperskan Erica Johansson tänder mig jag vet inte varför. Kan sitta och runka under hela programmet det är skönt behöver inte komma och spruta även om jag skulle kunna. I tvättstugan kan hända att grannen ställt in sin tvättkorg om det har tvätt tiden efter mig. Kan bli en runk i tvätt stugan finns även det att man kan bli upptäckt har inte hänt. Vore inte roligt med grannens eller hennes tonårs dotterns trosor under näsan.
Sprutar antingen i vasken eller mina egna underkläder inte någon annans.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Som de flesta säkert! Ibland flera gånger om dagen och periodvis inte på flera dagar. Blir jag sugen så struntar jag i var jag är dock! På jobbet, hos vänner, hemma, rastplatser då man är påväg någonstans. Blir jag kåt från ingenstans smiter jag in på någon toalett och drar en snabbis och sprutar ner i toaletten och spolar! :) ser det som ett behov som inte är konstigare än att bli pissnödig. Bara att ta hand om!
 
Toppen