Hur ofta onanerar ni?

D

Deleted member 26814

Gäst
Det kommer och går.........:D
Är ju till åren kommen så jag nöjer mig vid några gånger i veckan...
Bara då kroppen tjurar, som den har gjort det sista året, har det varit tyst på skinnbanjon...
Nu lirar jag igen, då och då...:p:)
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkar min 70åriga kuk dagligen men sprutar bara ett par gånger i veckan. Slutar en sekund innan sprutet. Sprutar jag får jag inte fart på kuken mer den dagen. Tar ofta ett potenspiller för att bli stenhård. Kuken återhämtar sig snabbare då.
 

German98

Aktiv medlem
Kön
Man
Det där med att smeka mig själv går si så där just nu då jag känner mig kåtare mer sällan och inte är speciellt intresserad av att onanera. Jag har märkt att jag är väldigt kräsen när det kommer till att bli kåt då jag inte blir kåt på vad som helst.
 

Snäs-man

Ny medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är besatt av att runka . Blir ca 2-3 ggr per dag i perioder. Drar ut på det så länge det går . Filmar ofta mina sprut o lägger upp på en sida. Kan jag så kör jag cam. Älskar o visa när det går för mig . Spelar ingen roll om det är kille eller tjej Bara vetskapen att någon ser det. Sprider mina runk så mycket det går i vissa grupper på kik . Denjoh 1 ifall någon känner sig lite sugen . Runka och onanera på nu
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ibland 2-3 gånger på en dag men sen kan det dröja en vecka just nu är det ofta går omkring med halvstånd hela dagen så måste släppa trycket
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Det där med att smeka mig själv går si så där just nu då jag känner mig kåtare mer sällan och inte är speciellt intresserad av att onanera. Jag har märkt att jag är väldigt kräsen när det kommer till att bli kåt då jag inte blir kåt på vad som helst.
Samma här ärligt talat. Jag blir naturligt sugen på att runka, alltså jag börjar känna att jag får stånd, väldigt sällan. Det är mer att jag tänker "nu vore det skönt att få en orgasm kanske", och så letar jag upp nån skön porr som kan hjälpa mig. Har märkt att jag tröttnar väldigt snabbt om jag bara ligger ensam och runkar.
 
Last edited:

MrWolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Beror på vad man menar ;) Jag är helt inne på edging och gör det minst en stund varje dag. Då vill jag hålla på länge och bli riktigt kåt och hård. Så att det nästan värker i kuken. Med mycket försats och blålila ollon. Men sparar mig från att spruta. Det gör jag gärna (!) men inte varje dag, typ nån gång i veckan eller så. När jag har sprutat kan jag ju inte vara hård och njuta längre! :D I alla fall inte jag….
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Beror på vad man menar ;) Jag är helt inne på edging och gör det minst en stund varje dag. Då vill jag hålla på länge och bli riktigt kåt och hård. Så att det nästan värker i kuken. Med mycket försats och blålila ollon. Men sparar mig från att spruta. Det gör jag gärna (!) men inte varje dag, typ nån gång i veckan eller så. När jag har sprutat kan jag ju inte vara hård och njuta längre! :D I alla fall inte jag….
Hej. Gör likadant. Har en gammal kuk, snart 70 bast, jag sparar sprutet till nån gång i veckan. Då blir det en rejäl utlösning
 

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Ibland varje dag, ibland tre gånger i veckan. Runkar också ofta utan att komma, men i snitt brukar det landa på ca fyra sprut i veckan och tre timmar per sprut...
 
Toppen