Hur ofta onanerar tjejer på sitt jobb?

Freddan

Ny medlem
Kön
Man
Själv sitter man här på jobbet och undrar! Hur ofta onanerar tjer på sitt jobb?
Själv gör jag det NÄSTAN varje dag..
Hur gör du?
 

bubbis

Medlem
Kön
Man
Vilket yrke jobbar du med rödluvan..??
Kontor eller....
Fasen vad spännande att veta att en del smiter iväg och njuter lite under jobbets hårda 8 timmar *ler*
/B
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Rödluvan, jag håller med dej, ibland kan man inte hålla sej tills man kommer hem. Jag jobbar på kontor och det händer att jag låser min dörr och tänder upptaget-lampan eller så går jag ner i arkivet i källaren en stund.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
bubbis:

Nepp, jobbar inte på kontor. Man har oftast inte uniform på kontor...;)


Tilda:

Kjol på jobbet, eller hur löser du det om du stannar på kontoret?? Försöker se det framför mig...
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Den där filmen "Sökarna" har jag inte sett. Då kanske jag hade blivit feg.... Men på vår arbetsplats respekterar vi den röda lampan.

Ibland har jag kjol på jobbet men byxor är ju lätt att öppna och smyga ner handen innanför. Hur gör du själv med uniform och allt????
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Tilda:

Vilorum, liggandes på sängen med uppknäppta byxor och låst dörr. Eller toaletten, sittandes på huk funkar bra. Allt beror på graden av kåthet hur stora mina behov är.

Fantiserar om att dra tag i en kollega och kyssa honom hungrigt. Han trycker upp mig mot väggen, vi krånglar oss ur byxor och underkläder. Han lyfter upp mitt ena ben och med en enda stöt tränger han djupt in i mig! SKÖNT!!!!!!:p
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Mmmm...... Fantasierna man har i huvudet vid en skön onanistund på jobbet kan ju variera. Då och då passerar någon sexig varelse i korridoren, ibland en stilig karl i kostym och ibland en sexig hantverkare..... Båda "typerna" funkar lika bra när man drar sej undan för sej själv.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tilda & Rödluvan...mmmm... man blir alldelse till sig av upphetsning..

jobbar inom tung industri nu men innan när jag jobbade inom livsmedelsindustrin blev man tvugnen att gå & massera mer hårdheten eftersom kvinnorna på det jobbet älskade att hetsa upp en, där de svansade runt i tunna vita rockar & byxor...
nu finns det bara män på den industrin jag e nu..trist!
Men tankarna svävar iväg ibland & man sitter där i trucken med pulserande lem & drömmer om kåta stygga flickor som behöver uppfostras med lite smisk på bara stjärten & sedan knullas h å r t..
Då får man smita in på toa..


Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Anders Berg
Det är lätt att sticka handen innanför trosorna. Som du själv skrev så går detta bra vare sig tjejen bär byxor eller kjol. Vilket plagg föredrar du själv när lusten hastigt kommer på dig, Tilda? Byxor eller kjol?

Om man är på "det där" humöret och går utan trosor under kjolen så är väl det enkelt och praktiskt om lusten kommer hastigt på. Annars spelar det nog ingen roll. Det går alltid att smyga in handen på något vis.....
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Anders Berg
Bra att du snabbt kan komma åt fittan vare sig du bär trånga jeans eller kjol med/utan trosor. Hoppas att ditt inlägg kan hjälpa andra kvinnor.

Det är ju besvärligt att vara kåt och behöva vänta länge på ett bra tillfälle att sticka in fingret i den blöta fittan.:)

Allt går om man vill, eller hur?
 

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Tilda

Originally posted by Anders Berg
Bra att du snabbt kan komma åt fittan vare sig du bär trånga jeans eller kjol med/utan trosor. Hoppas att ditt inlägg kan hjälpa andra kvinnor.

Det är ju besvärligt att vara kåt och behöva vänta länge på ett bra tillfälle att sticka in fingret i den blöta fittan.:)

Allt går om man vill, eller hur?

Tilda! Jag gillar din praktiska inställning beträffande sex. Du förefaller att lungt kunna kåta upp dig och se fram mot hägrande onani och ljuvlig orgasm.

Gissar att du har gjort det utomhus, kanske på en badstrand eller längst bak i en buss (motsvarande). :)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Anders Berg

Jag kände en gång en smått sextokig kvinna - vid denna tid 43 år gammal - som sa att hon brukade stå bredbent och böja sig framåt. Detta funkade fint inne på toaletten. Då hon emellanåt drog sig tillbaka till vilrummet förmodar jag att hon även gillade att pulla sig liggande på rygg, ungefär som de flesta kvinnor. Det är trevligt att det finns kåta tjejer som inte kan hålla sig.

Håller med, har praktiserat just detta sätt vid ett flertal tillfällen på jobbet!
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Nästa vecka ska jag börja jobba en del här hemma. Tanken har slagit mej......sex på "jobbet" blir ju väldigt mycket enklare. Mindre spännande kanske, men desto friare!
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Sitter här min andra arbetsdag hemma. Och så hamnar jag här.... ?!?! Jo, det går bra. Självdisciplinen är GANSKA bra. Men en liten paus då och då har det blivit. Tittar in här ibland och om msn är öppet så dyker det alltid upp någon att prata bort en stund med. Men det gäller att låta som om man är mitt i jobbet om någon ringer...
 

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Amicus

Onani på jobbet, är inget för mig.
Jag trivs bäst med att onanera då jag är fri att ta fram den, vilket kan vara svårt på jobb eller toa, gillar dessutom att onanera länge, vilket kan vara jobbigt på toa då folk undrar vart jag blir av:D

Däremot kan jag vara tok kåt på jobbet, Nästan så att man inte vet vart man skall bli av, man känner hur kuken spänner innanför byxorna. då kan man gnida lite, inte för att det hjälper, men är man extremt kåt kan det hända att man får ta fram den i bilen påvägen hem:p

Ibland är man ensam, och då kan det hända att man öppnar msn för att se om det dyker upp något att prata med. Läckert! :cool:


Lollo, Rödluvan och Tilda kan inte hålla sig. När kåtheten sätter in kan de inte komma loss.

Att känna på fittan med fingret ger redan det lindring. Samtidigt kåtar de upp sig. För att kunna fortsätta att jobba gäller det att göra något åt "problemet". Kvinnorna onanerar, på det ena eller andra sättet. Alla har de berättat lite om hur de bär sig åt. Efter orgasm och kort återhämtningspaus kan arbetet återupptas. Och det med framgång.

Ja, ungefär så här tror jag att det ligger till.
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
mmm jag älskar att fantisera om sex på jobbet, ofta går jag in på toaletten och onanerar,ibland med min lila dildo ibland utan, jobbar inom bank och kan ofta bli tänd av mina snygga manliga kolleger, på möten kanjag ibland tänka att gå vad skönt, lägga mig på bordet, dra upp kjolen så mina stay uppklädda ben syns, låta mig bli knullad av tre fyra män i rad och samtidigt bara suga....mmm...vem har sagt att inte tjejer kan fantisera och bli kåta på jobbet ;)......vill gärna att fler tjejer kommer med i mitt lilla forum......http://groups.msn.com/officemanager.......massa inlägg, bilder m.m om just sex på jobbet...kram Eva
 
Toppen