Hur ska jag göra?? (sexfråga)

SolGuden

Ny medlem
Kön
Man
Nyligen träffat en tjej efter att ha chattat med henne på msn, det slutade med hångel med djupa tungkyssar, sedan ringde det en tjej som jag chattat lite med även hon (inte alls lika mycket som den första) ...Det slutade med att vi hade lite telefonsex och hon vill att jag ska träffa henne snart...

Hur ska jag göra?? ,,Säga nej till sexet och satsa på den första, eller försöka få båda två? (tror att jag är lite kär i den första).

Tacksam för svar
 

SolGuden

Ny medlem
Kön
Man
ja,, förmodligen är det det smartaste jag kan göra.. men samtidigt,, är inte den slags kille som säger nej så lätt... men du har rätt borde nog göra det.


//Solguden
 

SolGuden

Ny medlem
Kön
Man
*skrattar* ...är rädd för att det blir båda ändå,,, den andra hade ju sett fram emot det och började gråta när jag sa att jag inte skulle komma... :p

//Solguden
 
Kön
Kvinna
Inget illa menat SolGuden...men ett uttryck kom mig till minne när jag läste din post "Den som gapar över mycket minster ofta hela stycket". Vad jag menar är att, var försiktig...det är trots allt inte så jätte populärt att dejta flera tjejer samtidigt (och ännu mindre knulla dem). Om de kommer på varandra är det risk att båda lämnar dig...
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag tycker också du ska ta't lugnt Solguden. Så länge det inte är öppna kort och dessutom en massa känslor med i spelet är det ju dömt att gå åt h-e på något sätt.
 

Arrhe

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Har ett ordspråk som löser det mesta: desperata Tider kräver desperata årgärder!
Fast man kan se på det så här med, man får ju inte knulla mer om man är kräsen, ta det du får o oroa dig sen, lika bra att knulla satan innan det är dags för barn, familj volvo o husvagn hehe
Eller ta det som det blir
 
Toppen