Hur ska vi tillfredställa våra män

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det finns hur många trådar som helst om hur män ska tillfredställa kvinnor.

Men hur ska vi tillfredställa våra män?

Vad vill de ha?
Kan de berätta vad de vill ha?
Mina funderingar började när jag kollade på

 
O

openmindedXXX

Gäst
Hoppas det är ok att jag som kille får tycka till också☺️. Nu har jag inte sett programmet som delades, inte än ivf.

Såklart är nog detta ytterst individuellt.
Men jag känner ofta att tjejer inte ska vara rädda för att ta för sig i sexet Tyvärr upplever jag det som vanligt att man som kille förväntas vara den som ska presterar det mesta i sänghalmen.
Sen lyhördhet, fråga vad killen gillar och inte gillar, kanske hans fantasier. Ju mera man vet, när man väl är i hettan, ju mera avslappnat är det.
Jag tror det mest handlar om gilla det man gör, så man njuter av det man ger sin kille.

Jag tror också vi killar många gånger är dåliga på att ge oss hän, låta tjejen ta hand om oss. Ivf bland en del av mina bekantar. Många killar vill verkligen alltid ge tjejen en skön dag åktur.
Så vi grabbar har ett ansvar, slappa taget o njuta.

Jag var på en parkurs i sex, för många år sedan. Där vi bla fokuserade på just tillfredsställande varandra och då släppa taget o njuta.
Det var då, som jag upptäckte att orgasm och spruta inte alls behöver sitta ihop. Utan jag kan få rena orgasmer och då är det sällan jag sprutar. Precis som jag kan spruta, utan att det är en orgasm. Visst är detta också skönt, men ska inte jämföras med orgasm.
Men detta krävs att jag är bekväm med tjejen, och att hon njuter av det hon gör och situationen.

Så ja, finns väl inget enkelt svar. Så som jag ser det, inte mer än lyhördhet, nyfikenhet, öppen och släppa taget o njuta.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Oops såg att min länk visade fel!

Här är rätt

 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Hoppas det är ok att jag som kille får tycka till också☺️. Nu har jag inte sett programmet som delades, inte än ivf.

Såklart är nog detta ytterst individuellt.
Men jag känner ofta att tjejer inte ska vara rädda för att ta för sig i sexet Tyvärr upplever jag det som vanligt att man som kille förväntas vara den som ska presterar det mesta i sänghalmen.
Sen lyhördhet, fråga vad killen gillar och inte gillar, kanske hans fantasier. Ju mera man vet, när man väl är i hettan, ju mera avslappnat är det.
Jag tror det mest handlar om gilla det man gör, så man njuter av det man ger sin kille.

Jag tror också vi killar många gånger är dåliga på att ge oss hän, låta tjejen ta hand om oss. Ivf bland en del av mina bekantar. Många killar vill verkligen alltid ge tjejen en skön dag åktur.
Så vi grabbar har ett ansvar, slappa taget o njuta.

Jag var på en parkurs i sex, för många år sedan. Där vi bla fokuserade på just tillfredsställande varandra och då släppa taget o njuta.
Det var då, som jag upptäckte att orgasm och spruta inte alls behöver sitta ihop. Utan jag kan få rena orgasmer och då är det sällan jag sprutar. Precis som jag kan spruta, utan att det är en orgasm. Visst är detta också skönt, men ska inte jämföras med orgasm.
Men detta krävs att jag är bekväm med tjejen, och att hon njuter av det hon gör och situationen.

Så ja, finns väl inget enkelt svar. Så som jag ser det, inte mer än lyhördhet, nyfikenhet, öppen och släppa taget o njuta.
Jag ger dig rätt att tycka till i min tråd! Annars vill vi kvinnor ha den här delen av forumet för oss själva!
 
O

openmindedXXX

Gäst
Oops såg att min länk visade fel!

Här är rätt

Vid rätt tillfälle och humör, då är det magi. Träffat par tjejer som vetat exakt vad som skulle göra.
Den sköna känslan bara fortsätter o man vill ha mer o mer☺️
 

Jörgen

Medlem
Kön
Man
Oops såg att min länk visade fel!

Här är rätt

Jag blir helt extas av rimming, finns inget bättre
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Vid rätt tillfälle och humör, då är det magi. Träffat par tjejer som vetat exakt vad som skulle göra.
Den sköna känslan bara fortsätter o man vill ha mer o mer☺️
Nu går du utanför trådens ämne! Balans och jag förstår att det inte är lätt men kliv inte in på kvinnors område utan lov
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hade denna diskussion med några vänner på en fest i fredags.

Dom flesta var rätt samlade kring att dom vill bli smekta på kuk och såklart bli avrunkad. Avsugning var ju också nått alla ville ha mera av.
Sen spretade det rätt bra. Hur ofta och vilken typ av sex samt när o hur.

En en tjejkompis sa:
En nöjd o glad man, är en tacksam man.
Hennes mitt var, att det minst hon kunde för sin kille är att ge han orgasm, om det är det han vill ha.
Vilket hon aldrig hade nått emot.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Hade denna diskussion med några vänner på en fest i fredags.

Dom flesta var rätt samlade kring att dom vill bli smekta på kuk och såklart bli avrunkad. Avsugning var ju också nått alla ville ha mera av.
Sen spretade det rätt bra. Hur ofta och vilken typ av sex samt när o hur.

En en tjejkompis sa:
En nöjd o glad man, är en tacksam man.
Hennes mitt var, att det minst hon kunde för sin kille är att ge han orgasm, om det är det han vill ha.
Vilket hon aldrig hade nått emot.
Tänk om fler kunde tänka så.
 
Toppen