Hur sprutar ni?

xenogenesis

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
[black]Manlig onani, då har jag kommit rätt, det kanske borde tillhöra Runk-tips! istället.
Hur sprutar ni? Dricker ni mycket vatten eller fungerar "kycklingsoppa." Bör man vänta i flera dagar eller...? Ibland sprutar jag och ibland inte. Hur gör ni? Jag vill spruta hur mycket som helst.[/black]
Tack för råden på förhand
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag gör ärligt talat inget för att få större sats. Vill jag runka två dar i rad så blir det lite mindre sperma men so what? Orka hålla på med speciella dieter och sånt. Kladd är skönt, mycket som lite :D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
jag runkar oftast väldigt länge, i flera timmar helst. sprutar enorma satser då:) händer även att jag väntar några dagar emellan spruten...en gång sprutade jag inte på 25 dagar[:0]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag runkar oftast väldigt länge, i flera timmar helst. sprutar enorma satser då:) händer även att jag väntar några dagar emellan spruten...en gång sprutade jag inte på 25 dagar[:0]

tjugofem dagar... mitt längsta r nog tio... då hade jag så ont i pungen att jag bara var tvungen att dra ett stilla, då var satsen riklig...


men håller man nån dag & teasar så blir det en del
(jag sprutar i snitt en gång per dygn)
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Shit pomfrit. Jag vågar inte ens föreställa mig hur jag hade mått efter 25 dagars avhållsamhet.

Kass mat ger för övrigt dålig sperma.
 
Toppen